asfaloth, poidáno 13.2. 2004 11:59:39 |
to Gorthaur: a predávajú sa aj iné než vylisované v Poľsku (myslím s českými titulkami)?
|
|
Půlka, poidáno 5.2. 2004 19:28:50 |
El: no, i kdybych to nevydržela (jako že to do června opravdu nevydržím), tak na to nemám peníze... a komp mám tak pomalej a tak starej a bez vypalovačky, ž jsem vyřízena z té druhé části...
|
|
radic, poidáno 4.2. 2004 20:46:06 |
no ta ked nam nadaju aspon takych 7,ta ma mozu pomilovat toty starci z hollyudu!!!
|
|
Sitara, poidáno 3.2. 2004 14:25:03 |
Tak jsem si (už!) přečetla nominace...Od shlednutí Návratu krále se těším na to jak Sean Astin bude přebírat Oscara, a ono nic...
|
|
Míšánek, poidáno 3.2. 2004 9:35:07 |
Teda, co to je za fanouška, kterého nebere hudba v jeho milovaném filmu, to nechápu. Vždyť přece právě hudba dělá minimálně 50% z celkového prožitku a to dokonce i v případě, že ji subjektivně nevnímáte.
|
|
Gildor, poidáno 1.2. 2004 20:48:23 |
Msanek:No,kapku jsem to zaokrouhlil.Nicmene i tak se vydat 4200 moc nehrnu,je to dost penez a je otazka jestli neni lepsi si za 85$ koupit Zihadlo i s pochvou a vypalit si DVD+jeste zbyde...
|
|
Malcolm, poidáno 1.2. 2004 20:26:23 |
to Míšánek: Tohle je těžké posoudit. Ale je trochu hloupé říct o někom, že není ani pořádný fanoušek jen proto, že si svou kýženou skladbu (nebo snad celý soundtrack) stáhne z netu. O DVD nemluvím, DVD extended edition je pro každého „fanouška“ ©Míšánek nezbytností. Hudba k filmu už obyčejného, řadového fanouška nebere. Pak je tu taky malý rozdíl v odhodlanosti mezi starými hardcore fanoušky a těmi, kteří si knihy přečetli až poté, co shlédli film(y). Ale to už je na delší rozebírání. Holt, abych to shrnul, když nejsou prachy, není ani soundtrack , takže mi nezbývá než si potřebné stáhnout z internetu. Moc rád bych ocenil práci Howarda Shorea, ale bohužel...
|
|
el, poidáno 31.1. 2004 22:44:26 |
Mísánek a all: taky mi prijde, ze je hloupe vsechno krast. My to doma resime tak: kdyby to neslo nekde stahnout,koupila bych to? Pokud ano,nekradu, ale kupuju=podporím autory. Pokud ne, pYehraju to nekde a casem premazu, nebo i jen pujcim.
Pulka: pokud tusim darek k narozkam a pod. a nevydrzim s nervama jako ty,tak klidne stahuju, to je jako bych si to pujcila. Hmmm....To je divna poctivost....:o/
|
|
Půlka, poidáno 31.1. 2004 17:17:36 |
No, já si DVD verze nechám přepálit, a pak počkám na narozeniny :-)
|
|
Arwen, poidáno 31.1. 2004 16:43:47 |
to Fossil: No právě kritizuje knihu ! Bez knihy by nevznikl film !!! To je u mě uplně stejný, jako kdyby kritizoval film !!! :-(((((
|
|
Fossil, poidáno 31.1. 2004 14:19:17 |
to Arwen: Dobrý, ale ten článek jsi moc nepochopila. Autor vůbec film nekritizuje, naopak se mu velmi líbí, výhrady má ke knižní předloze. Zkus si to ještě jednou přečíst :o)
|
|
Míšánek, poidáno 31.1. 2004 13:18:54 |
To Gildor: Ať počítám jak počítám, 2x 1200 (Společenstvo a Dvě věže + 1500 (můj odhad ceny Návratu krále pro případ 5DVD) + 3x100 (poštovné) = 4200. Tedy jakejch pět tisíc? Pozn. ceny jsou z aktuálního katalogu dvdexpress.cz
|
|
Arwen, poidáno 31.1. 2004 11:30:52 |
to Fossil: tak jsem se tam podívala a málem jsem omdlela, každopádně jsem tam nechala " nádherný " komentář...nádherný pro mě, ale pro autora článku nádherný nebude.. :-)))
|
|
Gildor, poidáno 30.1. 2004 23:01:23 |
Míšánek:Jo,to jo,ale kde vzit cca 5000 na prodlouzene verze?Spolecenstvo mam ale Dve veze nemuzu zaboha sehnat...kdyby tu byl nekdo z Plzne co to ma,klidne poskytnu fin.zalohu na puceni+neco navrch...a budu vdecen
|
|
Půlka, poidáno 30.1. 2004 19:48:19 |
Mišánek: Já si to myslím taky, už mám 1/3 doma, zbytek dokoupím d měsíce :-) Mám je taky přepálený, ale není to ono :-)
|
|
Fossil, poidáno 30.1. 2004 15:03:49 |
Rozhodně doporučuju článek na této adrese.....http://filmweb.quick.cz/show.aspx?i=29939.....to je taková síla, že část příznivců Tolkienova díla padnou do mdlob a část se asi pokusí autora článku zavraždit :o)) VŘELE DOPORUČUJI!!!
|
|
Trifid, poidáno 30.1. 2004 13:56:20 |
Pokud vás zajímají recenze "odjinud", doporučuji názor Jana Rejžka (ano, to je ten rozzlobený pán z bývalé televizní Katovny). To byste se divili - jemu se ROTK líbil! Doporučuju přečíst: http://www.tiscali.cz/ente/ente_center_040119.690812.html
|
|
Míšánek, poidáno 30.1. 2004 12:17:20 |
For all, kdo chcete furt všechno jen downloadovat a přece se považujete za "fanoušky" LotRa: aspoň ty tři soundtracky byste si mohli KOUPIT! Tím byste, aspoň podle mého názoru, přece jen trochu vzdali hold H. Shoremu za jeho úžasnou práci.
|
|
inmax, poidáno 30.1. 2004 10:46:12 |
http://www.doupe.cz/Filmy/AR.asp?ARI=106006&CAI=2178 - tak k téhle recenzi nemám výtky, ke to přesně moje řeč ::))
|
|
verlit, poidáno 30.1. 2004 8:38:35 |
to Elrondka: Přepis scénáře (v angličtině) k Návratu krále najdeš tady:
http://www.wladca-pierscieni.pl/download/inne/wieze.doc
|
|
Elrondka, poidáno 30.1. 2004 7:19:22 |
ROKT přeji všechny ceny, které může získat, ale budu jej dál považovat za vrchol, i kdyby nedostal jedinou (což věřím se nemůže stát) a pořád pořád se k němu budu vracet.
Ale prosím prosím! Nemáte někdo (nevo nevíte, kde bych mohla najít) znění anglického SCÉNÁŘE? Čtení titulků odvádí od samotného děje a v rychlosti nerozumím úplně všemu, co říkají. Pomůže mi někdo?
|
|
Půlka, poidáno 29.1. 2004 19:49:05 |
inmax: Opravdu? To se tam podívám...
Malcom: nevim, myslim, že na www.idnes.cz jsou písničky volně ke stáhnutí (po jedné) ale jestli chceš, mám soundtrack, můžu ji poslat majlem.
Kdyže je ten dokument o natáčení PP?
|
|
Malcolm, poidáno 29.1. 2004 19:06:57 |
Omlouvám se za přerušení debaty, ale mám takový trochu off topic dotaz:
Lidičky, nevíte, jestli by se někde na netu dala sehnat ta perfektní a nádherná písnička, kterou zpívá Pipip Denethorovi například jako audio soubor???? Předem díky moc!! :)
|
|
asfaloth, poidáno 29.1. 2004 15:24:08 |
to Renata: diki za upozornenie, ten dokument by som určite prehliadla, teraz sa mi to určite nestane.
Inak na ktorom kanáli budete pozerať odovzdávanie Oskarov? Nerobím si ilúzie, že by sme ho "chytali" ,ale aspoň pre informáciu.
Bola som prešťastná, keď som vo večerných správach zazrela Gluma:-) a hneď som spozornela- to že sa odovzdávajú glóby mi akosi uniklo..ups-takže dozvedieť sa z večerného spravodajstva o tom že PP premenil 4 na 4 bolo bezvadné. Potešilo ma aj PJovo vzdanie pocty Tolkienovi, skutočne to bolo na mieste...škoda, že do správ nedali aj tú vtipnú hlášku o "hobitovi", to by sme sa doma nasmiali:-)
K oskarom sa staviam asi tak ako PJ-vyhýbavo, nezdajú sa mi byť často objektívne (a už viackrát ma skôr sklamali než potešili), takže nech "ich" názor bude akýkoľvek, môj názor o PP to určite nezmení ani v najmenšom. Pomyslím si síce svoje, ale prežijem to. V každom prípade by si PP zaslúžil oskara za najlepší film a réžiu a ozajstná škoda je aj "nenominácia" niektorých hercov. Popravde neprekvapí ma, keď komisia vo výsledkoch opäť šliapne vedľa...
|
|
Azirafal, poidáno 29.1. 2004 12:31:06 |
PRO VŠECHNY!!!!
Pokud chcete vidět rozšířenou verzi Společenstva prstenu, máte možnost od 29.1.-4.2. v Modřanském Minimultikině. Více na WWW.MULTIM.CZ
|
|
inmax, poidáno 29.1. 2004 11:05:26 |
na http://www.inmax.lanparty.cz/swords.html najdete časem ke stažení papírové miniverze snad všech mečů z LOTRu. Zatím Sting, Narsil, Glamdring a Aragornovu elfí dýku.
|
|
soma, poidáno 29.1. 2004 10:55:54 |
Cate Blanchet je tehotna a dle jejich vl.slov ji neni uplne nejlepe, tak ji to odpustte! Nebudme jak z Novy!
|
|
Lucyová, poidáno 29.1. 2004 10:31:22 |
Elemmíre: tyhle otevřené konce mi nevadí, myslím, že patří k dobrodružnému žánru - dobrodruzi tohoto typu obvykle "zažijí" více dobrodružství než jedno :-) (viz Indiana Jones, James Bond apod.) Nemluvě o tom, že jde o příběh natočený podle nějakého 10. dílu asi tak 15dílné série knih :-)). Zkrátka se mi ten film hodně líbil a narozdíl od PP mě nenapadá VŮBEC NIC, co bych mu mohla vytknout.
|
|
Míšánek, poidáno 29.1. 2004 10:06:02 |
Podle toho, co jsem viděl v TV, tak je to C. Blanchett, ale tady vypadá spíše jako nepříliš inteligentně se tvářící A. Lennox. V každém případě se jí fotograf pomstil, protože vypadá hrozně.
|
|
Elemmírë, poidáno 29.1. 2004 9:39:28 |
Může mi někdo objasnit kdo je ta velice nalíčená žena pod a nad Woodem?
Lucyová: Nezdálo se Ti, že Master a Commander neměl vůbec závěr? Vždyť to bylo uprstřed děje useknuté.. a zrovna když to začínalo býti zajímavé.
|
|
Lucyová, poidáno 29.1. 2004 8:57:29 |
Celkem chápu vaše zaujetí, ale stejně - nikdo nepřejete filmu Master & Commander? Kdybych se měla rozhodnout, komu (M&C nebo ROTK) dát Oskara, tak si musím hodit korunou...
PS: ta "diskuse" na LN, to je teda úlet %-)
|
|
pivli, poidáno 29.1. 2004 6:43:03 |
No,ono výlevy toho redaktora by člověk ještě skousnul,ale názory některých rádoby inteligentů,kteří tam zvěčnili svůj názor-to je to hrozný!
|
|
Elrondka, poidáno 28.1. 2004 22:08:40 |
Ještě k lidovkám (Arwen, Míšánek, Kimi a další): Já si to přečetla ještě ten den v magazínu - bohužel dokonce ve svém obýváku) a myslela jsem, že mě z toho raní mrtvice. Lidovky beru léta (asi z nedostatku jiné fantazie nebo spíš nedostatku času a iniciativy) a dávno jsem si zvykla, že dřív než čtu jakýkoliv článek, podívám se je nejdřív na jméno redaktora - a tím některé rovnou vůbec nečtu, abych si nezkazila den. Sem tam mě tam některé názory zas potěší, nicméne v posledních letech se redaktoři dost vyměnili a komentářů, kde bych si rovnou řekla, že mít větší dar řeči, vyjádřila bych své myšlenky právě tak, je v poslední době spíš poskrovnu. Co jeden nadělá. Po minulém pátku jsem ale měla pocit, že prasknu a jak jsem nikdy do rubrik čtenářů neměla potřebu psát, že tentokrát musím, a peprně, nebo prasknu. Bohužel jsem se k tomu nedostala a teď už je to zřejmě pasé. Tak jsem to napsala alespoň tady. Každému, co jeho jest. My si myslíme svoje. Ale jméno zmíněného pana redaktora si budu napříště moc dobře pamatovat. Ať si jeho úžasné a procítěné názory čte někdo jiný. Já už to nebudu.
|
|
Půlka, poidáno 28.1. 2004 20:50:31 |
Mišánek: Souhlas, naprostej souhlas...
Doufejme, že Pán prstenů alspoň těch dvacet, ne tolki ne, to už by nebylo fér vůči ostatním, alespoň jedenáct promění ve zlatý Oskary :-)
|
|
Míšánek, poidáno 28.1. 2004 15:35:03 |
V lidovkách si rádi hrajou na intelektuály, kteří prý rozumí umění. Ale jsou to spíše snobáci, kteří sami vědí prdlajs, co umění je. Ať si radši pustěj argentinský telenovely nebo Doremi a zachrochtaj si u toho blahem, jak je to skvělý!
|
|
LOTRando, poidáno 28.1. 2004 15:04:56 |
Doporučuji: http://www.newlineawards.com/
- videa,obrazky, audia z ROTK
|
|
Arwen, poidáno 28.1. 2004 14:58:26 |
No teda, to co jsem si přečetla v lidovkách mi úplně vyrazilo dech !!!
Takový kraviny, co tam napsali ty lidi, to fakt mohli napsat pouze absolutní debilové...nechápu, že se jim LOTR nelíbí !!!!!!!!!!!!!!!!! :-(((((((((
Nejspíš jsou to opravdu " zabedněnci " v pravym slova smyslu..... :-(
Takle nám pomlouvat Pána Prstenů !!!!!!
:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((
|
|
Watcher, poidáno 28.1. 2004 14:19:28 |
Dimmit: No, měl být alespoň nominován, tohle je opravdu trapný... Asi nehrál masovýho vraha nebo tak něco, aby to bylo pravý umění. Měl být nominován za hlavní roli a S. Astin za vedlejší. Jaký lepší výkon by Akademie chtěla vidět?
|
|
Dimmit, poidáno 28.1. 2004 13:59:35 |
A co ze nedostal Elijah nominaci na hlavni postavu? Akademie ossskliva zzzaujata :D
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 28.1. 2004 12:02:31 |
Tauriel: odpoledne, od Sandyho i Gismaa
|
|
Tauriel, poidáno 28.1. 2004 11:49:21 |
Ja vim ze tohle tady nepatri, ale...
Bele, kdy uz bude dalsi komiks? Sandy psal ze ti to uz poslal...
|
|
Tauriel, poidáno 28.1. 2004 11:45:42 |
Misanek a pivli: Naprosty souhlas. Jenze Akademie je banda tupcu, takze me to ani neprekvapuje. Andy Serkis rozhodne MEL dostat alespon nominaci! Co na tom, ze Gollum byl vytvoren pocitacove? Andy mu dal svuj hlas a pohyby (on dal prece zaklad pocitacove animaci). No nic...
|
|
Petra Kachlíková, poidáno 28.1. 2004 9:40:53 |
Dneska má Elijah 23!!!!!!!!!!!!!!!! Všecko nejlepší
|
|
pivli, poidáno 28.1. 2004 8:19:52 |
Nojo,Serkis je kapitola sama pro sebe.Měl by dostat zvláštního Oskara.Jeho role a výkon se bohužel vymyká všem kategoriím.
|
|
Míšánek, poidáno 28.1. 2004 8:16:39 |
Já myslím, že nominace za vedlejší mužskou roli měla patřit už ve Dvou Věžích a v Návrati krále též Andy Serkinsovi za Gluma. To je postava, jaká dosud nikdy v žádném filmu nebyla a je naprosto dokonalá.
|
|
pivli, poidáno 28.1. 2004 8:05:35 |
Arwen:Dobrý.:)))Taky jsem se tam rozlobila.
|
|
pivli, poidáno 28.1. 2004 6:55:30 |
Škoda že Astin utřel.Deepa netipuju,(i když byl skvělej),myslím,že Oskara získá Bill Murray.Ale uvidíme.Shore asi utře,už Oskara má,ale A.Lennox má dle mého šanci.Jenže to jsou všechno spekulace,záleží na tom,jak se slavní akademici vyspí.Ovšem kdyby pominuli Jacksona i tentokrát,bylo by to vážně trapný a sprostý!Jinak nominace Želar a mostu je bezva a třeba to vyjde a my budeme juchat dvojnásob!Za ROTK i za Želary...
|
|
Arwen, poidáno 27.1. 2004 22:10:32 |
Happy birthday, Elijah! :)
|
|
Arwen, poidáno 27.1. 2004 22:07:09 |
tak lidi, jsem se mrkla na http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=228944 a pěkně jsem jim to tam nandala - kdo by se chtěl podívat - http://lidovky.centrum.cz , nadpis: Pán prstenů: Poslední část důstojně korunuje ságu , a je to z 10.01.2004 09:00 - jsem tam pod jménem " Arwen " a podívejte se i na pár komentářů před tim mym....
:-)))))) To jsem jim to nandala !!!!!! :-)))))
|
|
Tauriel, poidáno 27.1. 2004 20:08:54 |
|
Tauriel, poidáno 27.1. 2004 19:58:40 |
|
Lady of Ithilien, poidáno 27.1. 2004 19:43:30 |
|
Lara, poidáno 27.1. 2004 19:29:17 |
|
Maggie, poidáno 27.1. 2004 18:14:11 |
|
Eruvien, poidáno 27.1. 2004 17:56:26 |
|
Půlka, poidáno 27.1. 2004 17:00:15 |
|
Scalex, poidáno 27.1. 2004 16:12:53 |
|
bratr, poidáno 27.1. 2004 15:34:19 |
|
verlit, poidáno 27.1. 2004 14:54:51 |
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 27.1. 2004 14:46:37 |
|
Frodík, poidáno 27.1. 2004 13:15:18 |
|
Míšánek, poidáno 27.1. 2004 12:36:40 |
|
Lenny, poidáno 27.1. 2004 12:02:41 |
|
Půlka, poidáno 27.1. 2004 11:19:26 |
|
el, poidáno 27.1. 2004 0:19:42 |
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 27.1. 2004 0:15:51 |
|
Gildor, poidáno 26.1. 2004 23:10:41 |
|
Gildor, poidáno 26.1. 2004 23:07:58 |
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 23:02:27 |
|
Kostej, poidáno 26.1. 2004 22:29:46 |
|
Kostej, poidáno 26.1. 2004 22:29:39 |
|
Půlka, poidáno 26.1. 2004 20:18:02 |
|
Corwin, poidáno 26.1. 2004 19:45:28 |
|
boromira, poidáno 26.1. 2004 18:08:30 |
|
Anaxtal, poidáno 26.1. 2004 14:58:01 |
|
Ninulik, poidáno 26.1. 2004 14:57:51 |
|
inmax, poidáno 26.1. 2004 14:36:13 |
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 13:53:19 |
|
Renata, poidáno 26.1. 2004 13:36:21 |
|
pivli, poidáno 26.1. 2004 13:22:06 |
|
Míšánek, poidáno 26.1. 2004 12:47:08 |
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 12:09:48 |
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 26.1. 2004 11:48:19 |
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 11:29:23 |
|
verlit, poidáno 26.1. 2004 11:10:05 |
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 10:57:57 |
|