asfaloth, poidáno 13.2. 2004 11:59:39 |
to Gorthaur: a predávajú sa aj iné než vylisované v Poľsku (myslím s českými titulkami)?
|
|
Půlka, poidáno 5.2. 2004 19:28:50 |
El: no, i kdybych to nevydržela (jako že to do června opravdu nevydržím), tak na to nemám peníze... a komp mám tak pomalej a tak starej a bez vypalovačky, ž jsem vyřízena z té druhé části...
|
|
radic, poidáno 4.2. 2004 20:46:06 |
no ta ked nam nadaju aspon takych 7,ta ma mozu pomilovat toty starci z hollyudu!!!
|
|
Sitara, poidáno 3.2. 2004 14:25:03 |
Tak jsem si (už!) přečetla nominace...Od shlednutí Návratu krále se těším na to jak Sean Astin bude přebírat Oscara, a ono nic...
|
|
Míšánek, poidáno 3.2. 2004 9:35:07 |
Teda, co to je za fanouška, kterého nebere hudba v jeho milovaném filmu, to nechápu. Vždyť přece právě hudba dělá minimálně 50% z celkového prožitku a to dokonce i v případě, že ji subjektivně nevnímáte.
|
|
Gildor, poidáno 1.2. 2004 20:48:23 |
Msanek:No,kapku jsem to zaokrouhlil.Nicmene i tak se vydat 4200 moc nehrnu,je to dost penez a je otazka jestli neni lepsi si za 85$ koupit Zihadlo i s pochvou a vypalit si DVD+jeste zbyde...
|
|
Malcolm, poidáno 1.2. 2004 20:26:23 |
to Míšánek: Tohle je těžké posoudit. Ale je trochu hloupé říct o někom, že není ani pořádný fanoušek jen proto, že si svou kýženou skladbu (nebo snad celý soundtrack) stáhne z netu. O DVD nemluvím, DVD extended edition je pro každého „fanouška“ ©Míšánek nezbytností. Hudba k filmu už obyčejného, řadového fanouška nebere. Pak je tu taky malý rozdíl v odhodlanosti mezi starými hardcore fanoušky a těmi, kteří si knihy přečetli až poté, co shlédli film(y). Ale to už je na delší rozebírání. Holt, abych to shrnul, když nejsou prachy, není ani soundtrack , takže mi nezbývá než si potřebné stáhnout z internetu. Moc rád bych ocenil práci Howarda Shorea, ale bohužel...
|
|
el, poidáno 31.1. 2004 22:44:26 |
Mísánek a all: taky mi prijde, ze je hloupe vsechno krast. My to doma resime tak: kdyby to neslo nekde stahnout,koupila bych to? Pokud ano,nekradu, ale kupuju=podporím autory. Pokud ne, pYehraju to nekde a casem premazu, nebo i jen pujcim.
Pulka: pokud tusim darek k narozkam a pod. a nevydrzim s nervama jako ty,tak klidne stahuju, to je jako bych si to pujcila. Hmmm....To je divna poctivost....:o/
|
|
Půlka, poidáno 31.1. 2004 17:17:36 |
No, já si DVD verze nechám přepálit, a pak počkám na narozeniny :-)
|
|
Arwen, poidáno 31.1. 2004 16:43:47 |
to Fossil: No právě kritizuje knihu ! Bez knihy by nevznikl film !!! To je u mě uplně stejný, jako kdyby kritizoval film !!! :-(((((
|
|
Fossil, poidáno 31.1. 2004 14:19:17 |
to Arwen: Dobrý, ale ten článek jsi moc nepochopila. Autor vůbec film nekritizuje, naopak se mu velmi líbí, výhrady má ke knižní předloze. Zkus si to ještě jednou přečíst :o)
|
|
Míšánek, poidáno 31.1. 2004 13:18:54 |
To Gildor: Ať počítám jak počítám, 2x 1200 (Společenstvo a Dvě věže + 1500 (můj odhad ceny Návratu krále pro případ 5DVD) + 3x100 (poštovné) = 4200. Tedy jakejch pět tisíc? Pozn. ceny jsou z aktuálního katalogu dvdexpress.cz
|
|
Arwen, poidáno 31.1. 2004 11:30:52 |
to Fossil: tak jsem se tam podívala a málem jsem omdlela, každopádně jsem tam nechala " nádherný " komentář...nádherný pro mě, ale pro autora článku nádherný nebude.. :-)))
|
|
Gildor, poidáno 30.1. 2004 23:01:23 |
Míšánek:Jo,to jo,ale kde vzit cca 5000 na prodlouzene verze?Spolecenstvo mam ale Dve veze nemuzu zaboha sehnat...kdyby tu byl nekdo z Plzne co to ma,klidne poskytnu fin.zalohu na puceni+neco navrch...a budu vdecen
|
|
Půlka, poidáno 30.1. 2004 19:48:19 |
Mišánek: Já si to myslím taky, už mám 1/3 doma, zbytek dokoupím d měsíce :-) Mám je taky přepálený, ale není to ono :-)
|
|
Fossil, poidáno 30.1. 2004 15:03:49 |
Rozhodně doporučuju článek na této adrese.....http://filmweb.quick.cz/show.aspx?i=29939.....to je taková síla, že část příznivců Tolkienova díla padnou do mdlob a část se asi pokusí autora článku zavraždit :o)) VŘELE DOPORUČUJI!!!
|
|
Trifid, poidáno 30.1. 2004 13:56:20 |
Pokud vás zajímají recenze "odjinud", doporučuji názor Jana Rejžka (ano, to je ten rozzlobený pán z bývalé televizní Katovny). To byste se divili - jemu se ROTK líbil! Doporučuju přečíst: http://www.tiscali.cz/ente/ente_center_040119.690812.html
|
|
Míšánek, poidáno 30.1. 2004 12:17:20 |
For all, kdo chcete furt všechno jen downloadovat a přece se považujete za "fanoušky" LotRa: aspoň ty tři soundtracky byste si mohli KOUPIT! Tím byste, aspoň podle mého názoru, přece jen trochu vzdali hold H. Shoremu za jeho úžasnou práci.
|
|
inmax, poidáno 30.1. 2004 10:46:12 |
http://www.doupe.cz/Filmy/AR.asp?ARI=106006&CAI=2178 - tak k téhle recenzi nemám výtky, ke to přesně moje řeč ::))
|
|
verlit, poidáno 30.1. 2004 8:38:35 |
to Elrondka: Přepis scénáře (v angličtině) k Návratu krále najdeš tady:
http://www.wladca-pierscieni.pl/download/inne/wieze.doc
|
|
Elrondka, poidáno 30.1. 2004 7:19:22 |
ROKT přeji všechny ceny, které může získat, ale budu jej dál považovat za vrchol, i kdyby nedostal jedinou (což věřím se nemůže stát) a pořád pořád se k němu budu vracet.
Ale prosím prosím! Nemáte někdo (nevo nevíte, kde bych mohla najít) znění anglického SCÉNÁŘE? Čtení titulků odvádí od samotného děje a v rychlosti nerozumím úplně všemu, co říkají. Pomůže mi někdo?
|
|
Půlka, poidáno 29.1. 2004 19:49:05 |
inmax: Opravdu? To se tam podívám...
Malcom: nevim, myslim, že na www.idnes.cz jsou písničky volně ke stáhnutí (po jedné) ale jestli chceš, mám soundtrack, můžu ji poslat majlem.
Kdyže je ten dokument o natáčení PP?
|
|
Malcolm, poidáno 29.1. 2004 19:06:57 |
Omlouvám se za přerušení debaty, ale mám takový trochu off topic dotaz:
Lidičky, nevíte, jestli by se někde na netu dala sehnat ta perfektní a nádherná písnička, kterou zpívá Pipip Denethorovi například jako audio soubor???? Předem díky moc!! :)
|
|
asfaloth, poidáno 29.1. 2004 15:24:08 |
to Renata: diki za upozornenie, ten dokument by som určite prehliadla, teraz sa mi to určite nestane.
Inak na ktorom kanáli budete pozerať odovzdávanie Oskarov? Nerobím si ilúzie, že by sme ho "chytali" ,ale aspoň pre informáciu.
Bola som prešťastná, keď som vo večerných správach zazrela Gluma:-) a hneď som spozornela- to že sa odovzdávajú glóby mi akosi uniklo..ups-takže dozvedieť sa z večerného spravodajstva o tom že PP premenil 4 na 4 bolo bezvadné. Potešilo ma aj PJovo vzdanie pocty Tolkienovi, skutočne to bolo na mieste...škoda, že do správ nedali aj tú vtipnú hlášku o "hobitovi", to by sme sa doma nasmiali:-)
K oskarom sa staviam asi tak ako PJ-vyhýbavo, nezdajú sa mi byť často objektívne (a už viackrát ma skôr sklamali než potešili), takže nech "ich" názor bude akýkoľvek, môj názor o PP to určite nezmení ani v najmenšom. Pomyslím si síce svoje, ale prežijem to. V každom prípade by si PP zaslúžil oskara za najlepší film a réžiu a ozajstná škoda je aj "nenominácia" niektorých hercov. Popravde neprekvapí ma, keď komisia vo výsledkoch opäť šliapne vedľa...
|
|
Azirafal, poidáno 29.1. 2004 12:31:06 |
PRO VŠECHNY!!!!
Pokud chcete vidět rozšířenou verzi Společenstva prstenu, máte možnost od 29.1.-4.2. v Modřanském Minimultikině. Více na WWW.MULTIM.CZ
|
|
inmax, poidáno 29.1. 2004 11:05:26 |
na http://www.inmax.lanparty.cz/swords.html najdete časem ke stažení papírové miniverze snad všech mečů z LOTRu. Zatím Sting, Narsil, Glamdring a Aragornovu elfí dýku.
|
|
soma, poidáno 29.1. 2004 10:55:54 |
Cate Blanchet je tehotna a dle jejich vl.slov ji neni uplne nejlepe, tak ji to odpustte! Nebudme jak z Novy!
|
|
Lucyová, poidáno 29.1. 2004 10:31:22 |
Elemmíre: tyhle otevřené konce mi nevadí, myslím, že patří k dobrodružnému žánru - dobrodruzi tohoto typu obvykle "zažijí" více dobrodružství než jedno :-) (viz Indiana Jones, James Bond apod.) Nemluvě o tom, že jde o příběh natočený podle nějakého 10. dílu asi tak 15dílné série knih :-)). Zkrátka se mi ten film hodně líbil a narozdíl od PP mě nenapadá VŮBEC NIC, co bych mu mohla vytknout.
|
|
Míšánek, poidáno 29.1. 2004 10:06:02 |
Podle toho, co jsem viděl v TV, tak je to C. Blanchett, ale tady vypadá spíše jako nepříliš inteligentně se tvářící A. Lennox. V každém případě se jí fotograf pomstil, protože vypadá hrozně.
|
|
Elemmírë, poidáno 29.1. 2004 9:39:28 |
Může mi někdo objasnit kdo je ta velice nalíčená žena pod a nad Woodem?
Lucyová: Nezdálo se Ti, že Master a Commander neměl vůbec závěr? Vždyť to bylo uprstřed děje useknuté.. a zrovna když to začínalo býti zajímavé.
|
|
Lucyová, poidáno 29.1. 2004 8:57:29 |
Celkem chápu vaše zaujetí, ale stejně - nikdo nepřejete filmu Master & Commander? Kdybych se měla rozhodnout, komu (M&C nebo ROTK) dát Oskara, tak si musím hodit korunou...
PS: ta "diskuse" na LN, to je teda úlet %-)
|
|
pivli, poidáno 29.1. 2004 6:43:03 |
No,ono výlevy toho redaktora by člověk ještě skousnul,ale názory některých rádoby inteligentů,kteří tam zvěčnili svůj názor-to je to hrozný!
|
|
Elrondka, poidáno 28.1. 2004 22:08:40 |
Ještě k lidovkám (Arwen, Míšánek, Kimi a další): Já si to přečetla ještě ten den v magazínu - bohužel dokonce ve svém obýváku) a myslela jsem, že mě z toho raní mrtvice. Lidovky beru léta (asi z nedostatku jiné fantazie nebo spíš nedostatku času a iniciativy) a dávno jsem si zvykla, že dřív než čtu jakýkoliv článek, podívám se je nejdřív na jméno redaktora - a tím některé rovnou vůbec nečtu, abych si nezkazila den. Sem tam mě tam některé názory zas potěší, nicméne v posledních letech se redaktoři dost vyměnili a komentářů, kde bych si rovnou řekla, že mít větší dar řeči, vyjádřila bych své myšlenky právě tak, je v poslední době spíš poskrovnu. Co jeden nadělá. Po minulém pátku jsem ale měla pocit, že prasknu a jak jsem nikdy do rubrik čtenářů neměla potřebu psát, že tentokrát musím, a peprně, nebo prasknu. Bohužel jsem se k tomu nedostala a teď už je to zřejmě pasé. Tak jsem to napsala alespoň tady. Každému, co jeho jest. My si myslíme svoje. Ale jméno zmíněného pana redaktora si budu napříště moc dobře pamatovat. Ať si jeho úžasné a procítěné názory čte někdo jiný. Já už to nebudu.
|
|
Půlka, poidáno 28.1. 2004 20:50:31 |
Mišánek: Souhlas, naprostej souhlas...
Doufejme, že Pán prstenů alspoň těch dvacet, ne tolki ne, to už by nebylo fér vůči ostatním, alespoň jedenáct promění ve zlatý Oskary :-)
|
|
Míšánek, poidáno 28.1. 2004 15:35:03 |
V lidovkách si rádi hrajou na intelektuály, kteří prý rozumí umění. Ale jsou to spíše snobáci, kteří sami vědí prdlajs, co umění je. Ať si radši pustěj argentinský telenovely nebo Doremi a zachrochtaj si u toho blahem, jak je to skvělý!
|
|
LOTRando, poidáno 28.1. 2004 15:04:56 |
Doporučuji: http://www.newlineawards.com/
- videa,obrazky, audia z ROTK
|
|
Arwen, poidáno 28.1. 2004 14:58:26 |
No teda, to co jsem si přečetla v lidovkách mi úplně vyrazilo dech !!!
Takový kraviny, co tam napsali ty lidi, to fakt mohli napsat pouze absolutní debilové...nechápu, že se jim LOTR nelíbí !!!!!!!!!!!!!!!!! :-(((((((((
Nejspíš jsou to opravdu " zabedněnci " v pravym slova smyslu..... :-(
Takle nám pomlouvat Pána Prstenů !!!!!!
:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((
|
|
Watcher, poidáno 28.1. 2004 14:19:28 |
Dimmit: No, měl být alespoň nominován, tohle je opravdu trapný... Asi nehrál masovýho vraha nebo tak něco, aby to bylo pravý umění. Měl být nominován za hlavní roli a S. Astin za vedlejší. Jaký lepší výkon by Akademie chtěla vidět?
|
|
Dimmit, poidáno 28.1. 2004 13:59:35 |
A co ze nedostal Elijah nominaci na hlavni postavu? Akademie ossskliva zzzaujata :D
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 28.1. 2004 12:02:31 |
Tauriel: odpoledne, od Sandyho i Gismaa
|
|
Tauriel, poidáno 28.1. 2004 11:49:21 |
Ja vim ze tohle tady nepatri, ale...
Bele, kdy uz bude dalsi komiks? Sandy psal ze ti to uz poslal...
|
|
Tauriel, poidáno 28.1. 2004 11:45:42 |
Misanek a pivli: Naprosty souhlas. Jenze Akademie je banda tupcu, takze me to ani neprekvapuje. Andy Serkis rozhodne MEL dostat alespon nominaci! Co na tom, ze Gollum byl vytvoren pocitacove? Andy mu dal svuj hlas a pohyby (on dal prece zaklad pocitacove animaci). No nic...
|
|
Petra Kachlíková, poidáno 28.1. 2004 9:40:53 |
Dneska má Elijah 23!!!!!!!!!!!!!!!! Všecko nejlepší
|
|
pivli, poidáno 28.1. 2004 8:19:52 |
Nojo,Serkis je kapitola sama pro sebe.Měl by dostat zvláštního Oskara.Jeho role a výkon se bohužel vymyká všem kategoriím.
|
|
Míšánek, poidáno 28.1. 2004 8:16:39 |
Já myslím, že nominace za vedlejší mužskou roli měla patřit už ve Dvou Věžích a v Návrati krále též Andy Serkinsovi za Gluma. To je postava, jaká dosud nikdy v žádném filmu nebyla a je naprosto dokonalá.
|
|
pivli, poidáno 28.1. 2004 8:05:35 |
Arwen:Dobrý.:)))Taky jsem se tam rozlobila.
|
|
pivli, poidáno 28.1. 2004 6:55:30 |
Škoda že Astin utřel.Deepa netipuju,(i když byl skvělej),myslím,že Oskara získá Bill Murray.Ale uvidíme.Shore asi utře,už Oskara má,ale A.Lennox má dle mého šanci.Jenže to jsou všechno spekulace,záleží na tom,jak se slavní akademici vyspí.Ovšem kdyby pominuli Jacksona i tentokrát,bylo by to vážně trapný a sprostý!Jinak nominace Želar a mostu je bezva a třeba to vyjde a my budeme juchat dvojnásob!Za ROTK i za Želary...
|
|
Arwen, poidáno 27.1. 2004 22:10:32 |
Happy birthday, Elijah! :)
|
|
Arwen, poidáno 27.1. 2004 22:07:09 |
tak lidi, jsem se mrkla na http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=228944 a pěkně jsem jim to tam nandala - kdo by se chtěl podívat - http://lidovky.centrum.cz , nadpis: Pán prstenů: Poslední část důstojně korunuje ságu , a je to z 10.01.2004 09:00 - jsem tam pod jménem " Arwen " a podívejte se i na pár komentářů před tim mym....
:-)))))) To jsem jim to nandala !!!!!! :-)))))
|
|
Tauriel, poidáno 27.1. 2004 20:08:54 |
Happy birthday, Elijah! :)
|
|
Tauriel, poidáno 27.1. 2004 19:58:40 |
11 nominaci je super! :-D Skoda vsak, ze aspon Sean Astin nedostal nominaci, urcite si ju zasluzil!
No nic, dufam, ze ROTK nazbiera viac sosiek ako FOTR, a hlavne tu najhlavnejsiu - za najlepsi film! A takisto PJ by mohol konecne ziskat sosku za najlepsiu reziu. Za takyto vykon, celu sfilmovanu trilogiu, si to SKUTOCNE zasluzi! Inac, co si myslite, ziska ROTK Oscara za najlepsi adaptovany scenar? Neviem neviem...
Co sa tyka ostatnych nominacii, dufam ze Johnny Depp ziska Oscara za najlepsi herecky vykon. Myslim si ze v Piratoch bol perfektny. :-)
|
|
Lady of Ithilien, poidáno 27.1. 2004 19:43:30 |
Teším sa z glóbusov,teším sa na Oscara a snáď sa budem tešiť aj 29.2.
Inak,zajtra(28.1.) má ELIJAH narodky(23)
HAPPY BIRTHDAY!!!:)
|
|
Lara, poidáno 27.1. 2004 19:29:17 |
Pevně věřím v PJův úspěch.Myslím,že když akademici podvakrát zachrápali dotřetice tohle už ignorovat prostě nemůžou!!!!Škoda za nenominaci Seana Astina.A taky to hrozně přeju (opět)Howardu Shoremu,protože jeho hudba je prostě geniální!!Ale už teď bez ohledu na nominace/nenominace získání/nezískání různých cen říkám: HAIL,PJ KING!!!Amen.
|
|
Maggie, poidáno 27.1. 2004 18:14:11 |
Scalex: souhlasím že Johnny (Depp) je fakt geniální a nejenom v Pirátech, je prostě úžasnej.
To samozřejmě není na úkor mé postiženosti vůči LOTRu, moc držim palce, ale vidim to fakt dost skepticky.
|
|
Eruvien, poidáno 27.1. 2004 17:56:26 |
No PJ....tohle je jen zacatek:))))
|
|
Půlka, poidáno 27.1. 2004 17:00:15 |
Tauriel: Já to taky znám neboj...
Bel: Díky z vyřešení mého problému, už se du zaregistrovat :-)
Já jim tak držela palce, škoda tý vedlejší role, měl by ji opravdu dostat Sean Astin, na kolik jich bude ROTK nominován, je jedna otázka a už na ni známe odpověď, ale otázkou stále zůstávgá kolikrát dokážou američani překousnout, že je to Fantasy film Novozélandskýho režiséra...
|
|
Scalex, poidáno 27.1. 2004 16:12:53 |
Sean Astin a Miranda Otto si nominace zasloužili, škoda že je nedostali.
Mimo LOTRovské téma mne potěšila nominace Deppa za Piráty z Karibiku - ten je opravdu geniální.
|
|
bratr, poidáno 27.1. 2004 15:34:19 |
Jsou nominovaný Želary
|
|
verlit, poidáno 27.1. 2004 14:54:51 |
Takže Návrat krále má 11 nominací. No, není to špatné, ale mohlo by to být lepší! Blíže na http://www.oscar.com/nominees/nomineelist.html
|
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 27.1. 2004 14:46:37 |
Pulka: Ja te chapu. Doma mam taky pripojeni pres pevnou linku, hrozne pomalou, a jeste k tomu muj "genialni" provider ma vecne problemy se serverem, takze leckdy mi net doma vubec nejde...
|
|
Frodík, poidáno 27.1. 2004 13:15:18 |
...ale že mi to na těch fotkách sluší...:-))
Obávám se, že po rozdání Oskarů budeme znovu zklamáni. "Nejlepší film" mělo vyhrát už Společenstvo!!! Možná je to tím, že Fantasy je pořád jaksi bokovka ve filmovém průmyslu, možná taky tím, že v LOTRu je mnoho "hlavních" postav (=neodpovídá tudíž zavedeným parametrům - skvělý hrdina(+skvělý padouch)+skvělá zápletka atd.=nejlepší film), nebo jsou amíci fakt zabedněnci (souhlas, Míšánku :-). Zlaté Glóby PJ a LOTRu strašně přeju, ale Oskarový výsledek vidím skepticky. Po zkušenostech z minulých let... (:-o)
|
|
Míšánek, poidáno 27.1. 2004 12:36:40 |
Já už ani raději ty jejich bláboly nečtu. Názor mám svůj, nemusí být absolutně správný, ale když jsem tady na tomhle serveru mezi stejně "postiženými" lidmi, tak si připadám jako "vyvolený". A ti ostatní paďouři nejsou hodni vůbec se na takový film dívat. Vždyť jste to nakonec viděli v kinech, kolik z nich se tam přišlo nažrat, nachlastat a ještě si stihli půl filmu hrát s mobilem. Proč tam vůbec chodili, když je film nebavil...
|
|
Lenny, poidáno 27.1. 2004 12:02:41 |
Bel: tal jsem si přecetla podle Tveho doporuceni ty komentare pod clankem v Lidovkach...uplne jsem se osypala z te bandy ignorantu Neprestanu Ti byt vdecna ze jsem ty 3 roky mohla travit na Tvych strankach, protoze cist nekde jenom tyhle ignoranty, tak z toho zesilim Ja nemohla po filmu spat, jist, pit, cist, pracovat ....a oni tam pisou takove blaboly
|
|
Půlka, poidáno 27.1. 2004 11:19:26 |
Tauriel: tak to Ti závidim, já mám šnečí připojené přes pevnou linku a musim si ji hradit sama :-)
|
|
el, poidáno 27.1. 2004 0:19:42 |
Kostej:Jasne ze je to Galadriel, Elrond dostane svagrícka a Arwen tetu...:o))
|
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 27.1. 2004 0:15:51 |
Gildor: "Rek bych nase Galadriel,vypada ze ceka elfce." - Zeby malou Celebrian? ;-)
Inac, ja mam internet zadarmo v nasich PC laboch tady na koleji. Takze proto. ;-)
|
|
Gildor, poidáno 26.1. 2004 23:10:41 |
Tauriel:tedy ty ses tu taky pecena varena,nechtel bych videt tvuj ucet :)
|
|
Gildor, poidáno 26.1. 2004 23:07:58 |
Mylsim ze by to chtelo Oskara za nejlepsi film.Neumim si predstavit film o kterym by si X let psaly tisice lidi/jen v CR/ na netu a hodnotili kazdej detail,kazdy slovo.Je to srdecni zalezitost.Berou-li jako krit. $ pak 3mld. za trilogii sakra ujde.
Kostej:Rek bych nase Galadriel,vypada ze ceka elfce.Nebo se dala na MigMac:)
|
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 23:02:27 |
Kostej: Na Mirandu to nevyzera, povedala by som ze je to skor Cate.
|
|
Kostej, poidáno 26.1. 2004 22:29:46 |
Ale co je to tam za pani mezi tema dvema Frodama? Ze by Pani ze Zlateho Lesa? Nebo mozna Eowyn?
|
|
Kostej, poidáno 26.1. 2004 22:29:39 |
Ale co je to tam za pani mezi tema dvema Frodama? Ze by Pani ze Zlateho Lesa? Nebo mozna Eowyn?
|
|
Půlka, poidáno 26.1. 2004 20:18:02 |
Mišánek: souhlas!
Renata: díky, na televizi moc nekoukam (kromě zpráv) a tak bych to určitě minula, takže už všichni víte, co budu příští úterý dělat ... :-)
Au, au au, už konečně múžu pustit ty zmodralé palce! POVEDLO SE! Hurá. Vivat. Ať žije PJ! Ať žije Tolkien!
|
|
Corwin, poidáno 26.1. 2004 19:45:28 |
:-)ty komentare v tex Lidovkax jsou super:-))
|
|
boromira, poidáno 26.1. 2004 18:08:30 |
Trochu pozdní, ale doufejme že i Oscary podložená satisfakce. Co se citlivosti Američanů týče, v tomto případě si nedělám iluze. Bude to pod nátlakem.
|
|
Anaxtal, poidáno 26.1. 2004 14:58:01 |
Nečetli jste někdo náhodou v Cinemě rozhovor s Orlandem Bloomem? Řekl něco v tom smyslu, že jestli Návrat krále nezíská Oscara za nejlepší film, budou se tomu kritikové v budoucnu divit stejně, jako když ho nedostal Občan Kane. Vystihl přesně mé myšlenky.
|
|
Ninulik, poidáno 26.1. 2004 14:57:51 |
Fakt dúfam, že sa ROTK konečne prepracuje k Oscarovi za najlepší film. To bude fiasko ak to vyhrá zase nejaká americká dráma. Návrat kráľa si ho fakt zaslúži, isto viac ako minulý rok Chicago.
|
|
inmax, poidáno 26.1. 2004 14:36:13 |
jj královská jízda po udílení cen začala, jen tak dál ::))
|
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 13:53:19 |
Renata: Diky za upozorneni! :-) Urcite se na to budu divat.
|
|
Renata, poidáno 26.1. 2004 13:36:21 |
Gratuluji za Zlaté Glóby a jsem zvědavá na nominace na Oscara.
Teď jsem se dívala do TV programu - v úterý 3.2. v 22:05 na ČT1 dávají dokument o natáčení ROTK.
|
|
pivli, poidáno 26.1. 2004 13:22:06 |
už jsem si zařídila dovolenou na 1.3.Budu koukat celou noc a držet palce.tentokrát nepůjdu nevyspalá do práce.:))))
|
|
Míšánek, poidáno 26.1. 2004 12:47:08 |
Co se týče Oskarů, iluze si nedělám. Amíci jsou banda zabedněnejch ignorantů.
|
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 12:09:48 |
Bel: Hmm, to je zaujimave. :-) Doufejme, doufejme...
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 26.1. 2004 11:48:19 |
Verlit: no četl jsem článek jednoho profíka z oscarwatch.com, co se v poslednich letech moc nepletl... ten dava ROTK sanci na dvouciferny pocet nominaci a i v kategoriich jako nejlepsi rezie a film velmi velkou sanci, obzvlaste ted oi Globech. Ale uvidime :-)
|
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 11:29:23 |
Zitra pry maji vyhlasit nominace na Oscara, tak to jsem taky moc zvedava. Doufam ze Akademie konecne dostane rozum a alespon ROTK ziska sosku za Nejlepsi film a Nejlepsi rezii - protoze, predsudky stranou, PJ si to OPRAVDU zaslouzi!
|
|
verlit, poidáno 26.1. 2004 11:10:05 |
Těší mě to o to víc, že na většině zahraničních fór se PP moc šancí nedávalo a všichni mluvili o Cold Mountain a Mystic River. Peterovi i Howardovi to moc přeju a na ty Oskary jsem teda fakt zvědavá :-)
|
|
Tauriel (byvala Darthie), poidáno 26.1. 2004 10:57:57 |
Prvni! ;-)))
Tesim sa ze ROTK ziskal styri Zlate Globy - najma Najlepsi film a Najlepsi reziser, myslim si ze si to Jackson naozaj zasluzil. A potesilo ma ze sa vo svojej reci podakoval profesorovi Tolkienovi. :-)
Drzim palce pri Oscaroch!
|
|