Stana Macala, poidáno 17.9. 2007 20:24:43 |
Lidi, nevite nekdo kde by se vsechny tri rozsirene verze dali sehnat???Mam zajem o ty s ceskyma titulkama
|
|
Andy, poidáno 19.2. 2007 11:17:30 |
V traileru na Návrat krále byl kousek scény, kdy Arwen leží v postli v Roklince a zvedá se do náruče Elronda. Tuto scénu jsem však v rozšířené verzi nenašla. Že byla v oněch 2 minutách, o které je verze rozšířené edice pro náš trh kratší než verze pro USA?
|
|
Mairiel, poidáno 1.8. 2006 21:33:37 |
Ai, teprve teď jsem se dostala k rozšířené verzi a jsem nadšena... Sauronova ústa byla i v knize můj záporný favorit a to jak je Jackson vykreslil ve filmu překonalo veškerou mou fantasii... Jsou úžasná, ale... jsem jediná komu připomínájí Marilyna Mansona?
|
|
Annie, poidáno 11.4. 2005 16:55:25 |
Prosim vás, nevíte někdo kde bych mohla sehnat titulky k bonusům FOTR a TTT ???
|
|
Riccardo, poidáno 9.2. 2005 13:29:33 |
Míšánku, četl jsem na netu soustu negativních reakcí na Pioneera 575, ale všechny byly od tebe. Jsi vskutku velmi produktivní. Chápu tvé rozčílení nad vadným kusem, doufám, že nebudu mít takovou smůlu jako ty. Jdu do 575 !
|
|
ivana, poidáno 17.1. 2005 12:37:56 |
konečne som rozš.verziu videla, super, doplnenie sarumana a denethora pomohlo...a ako som si pozrela dopln.materiál ináč vnímam aj film, veľmi zaujímavé
|
|
Isilmë Altáriel, poidáno 12.1. 2005 21:46:27 |
mně se to moc líbilo:-)
|
|
argonantus, poidáno 12.1. 2005 10:02:32 |
Tak ještě doprovodné dokumenty; obligátní "kamery ve Středozemi" tentokrát stojí ozvláště zato; "Camerona Duncana" taky nepřehlédněte; dost se mi líbily dokumenty o hudbě a skvělý je "omov pánů koní", který prozradí, proč se Smíšek při odjezdu z Šeré brázdy usmívá...
Jinak dokument o Glumovi ze Dvou věží je nepřekonán (zřejmě je nepřekonatelný).
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 11.1. 2005 9:26:53 |
el: tak už ;-)
|
|
el, poidáno 11.1. 2005 0:02:44 |
Bel:uz mám zítra, a nic...;o)
zkusím se na to vyspat.
Jakých treba?? (témat)
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 10.1. 2005 10:46:30 |
Fili: zítra tu bude jedna lahůdka :-) Potom samozřejmě reporty z TolkienConu a texty k němu. A pak se uvidí :-) Témat je tolik :)
|
|
fili, poidáno 10.1. 2005 7:39:08 |
Také bych rád věděl, jestli by se nedalo někde sehnat nebo stáhmout to DVD s symfonií LOTRa. A taky bych rád věděl, co bude dál s těmahle stránkama, protože sem chodím už 5 let každý den a jsem na tom asi závislej.Díky Bele!
|
|
Tinnwen, poidáno 9.1. 2005 21:56:30 |
Neprodáváte někdo ten koncert Howarda Shora? Co přesně tam je? Jsou tam i nějaké nové skladby nebo jen z filmu? Co říkáte na tu píseň v quenijštině v titulcích? Je skvělá:-)díka
|
|
Atheal, poidáno 9.1. 2005 9:54:20 |
Zatraceně...Proč nebydlim v Praze???
Mmch.: proslýchalo se, že na bonusech na DVD budou přežblebty atd. Našel jste je někdo nebo nevíte, jestli třeba nejsou na dvoudiskový verzi?
|
|
d3u5, poidáno 8.1. 2005 21:05:47 |
A navíc v Úterý!!! To je velice chytrej nápad. Kdyby to bylo o víkendu tak se 100% zůčastním ale v úterý opravdu nemůžu.
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 8.1. 2005 17:54:10 |
Přisámbůh, ten maraton by stál za to :-). Kdyby ovšem nezačal o půlnoci...vždyť tam každej vytuhne...
|
|
Gismoo, poidáno 8.1. 2005 16:50:51 |
Pražáci pozor!!!!!!
Máte jedinečnou možnost vidět maraton prodloužených verzí v kině!!!
viz:
http://filmpub.atlas.cz/clanek.aspx?articleId=17465
http://www.palacecinemas.cz/Default.asp?city=1&cin=5&day=5&td=2005-01-18&id=0&uid=D2DB31284874C13C032896C72625D530
|
|
Ithil, poidáno 6.1. 2005 14:05:12 |
Krysař:myslim,ze koniec pribehu A+A(velmi strucny) sme uz videli v TTT-ked sa Elrond rozpraval v Roklinke s Arwen,vravel jej,ze aj ked Aragorn prezije a vsetko o com snivala sa stane skutocnostou,tak raz Aragorn zomrie a ona bude xodit pod uvadajucimi stromami az kym nebudu dlhe roky jej zivota premarnene.(pardon,nie je to presne,ale tak dako to bolo;))
|
|
Eldar, poidáno 5.1. 2005 19:19:45 |
Myslím, že Gandalf (vo filme) mal celkovo štyri palice:
1.divne pokrútenú zo Západu
2.asi od Elronda (po úteku z Orthancu)
3.bielu od Galadriel
4.ešte jednu bielu v Šedých prístavoch
|
|
argonantus, poidáno 5.1. 2005 9:27:18 |
Verlit:
no, je to v zásadě fantasy; a katapulty obsluhují obři; a teoreticky je možné postavit katapult, který metá stotunové šutry (i když ho nikdo nikdy neviděl).
Kdo má ponětí, co obnášela stavba velkého trébuchetu na zrhuba půltunové projektily, jak blbě se to dopravuje a podobně, tak může jen žasnout nad skřetí technikou.
Jenže tahle nedůslednost vpodstatě maří i děj bitvy a knihy; s takto silným katapultem by v zásadě stačilo sedět na zadku a rozmlátit Minas Tirith na hadry tak během týdne. Vojska této nesmyslné síly potom netřeba.
Mimochodem, Tolkien to takto rozhodně neviděl; Minas Tirith měla být obzvláště kvalitní dílko, běžnými prostředky prakticky nezničitelná; katapulty fungovaly zejména jako zápalné zbraně a metače lidských hlav, pokud se pamatuji. O řítících se věžích a stěnách se tam nic nepraví.
No, je to zase jen detail, jako s tou holí. Prostě se to malinko přehnalo.
|
|
PCcat, poidáno 4.1. 2005 20:38:40 |
Gizmo: mě se tam nezdálo jak jí dostal zpět potom, co utekl z Orthanku, když mu ji Saruman vzal...
|
|
verlit, poidáno 4.1. 2005 15:49:03 |
Argonautus: Strašně silné katapulty nejsou chyba. V dodatcích se o nich mluví, zkonstruovali i malé modely. Při tomhle druhu katapultu je hmotnost břemene, které lze katapultovat téměr neomezená.
Takže tohle zrovna chyba není.
|
|
Gizmo, poidáno 4.1. 2005 15:08:39 |
Copak je s Gandalfovou holí ve Společenstvu?
Jestli je problém, že potom, co mu ji sebral Saruman si někde obstaral novou, tak má zřejmě smlouvu s WETA Workshop, protože v ROTK mu novou bílou hůl zlomí Witchking a v Šedých přístavech už ji zase má... :)
|
|
Argonantus, poidáno 4.1. 2005 14:36:13 |
dokonce - mám-li věřit těm hvězdičkám - po Hoře Osudu je to beze změny.
Tyhle drobné kiksy asi už nikdo nenapraví; Gandalfova hůl ve Společenstvu; strašně silné katapulty u Minas Morgul; a tak. A Legolase s olifantem taky nevymazali.
Koho to štve, ať zavře oči.
|
|
verlit, poidáno 4.1. 2005 14:13:27 |
Ne, zmizení koní vysvětlení není. Celý závěr (od korunovace) je také beze změny.
|
|
Křysař, poidáno 4.1. 2005 13:57:19 |
Neviem, či sa na to už niekto pýtal, takže predsa: Je vyriešená tá nelogickosť s koňmi-v kinoverzii v bitke na Cormallenskom poli záber od záberu zmyzli také esá ako Brego či Tieňovlas a dokonca sa už neobjavili.
Tiež som z recenzie pochopil, že na konci filmu nie je plánovaný epilóg-koniec príbehu Aragorna a Arwen z knihy, to je škoda.
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 3.1. 2005 19:05:58 |
LoveHorse: Annatar... jo, byl :) v jednom bonusu :)
|
|
argonantus, poidáno 3.1. 2005 9:48:41 |
I po shlédnutí dlouhé verze RoTK zůstává závěr z 8.12.2004 platný; největší bomba jsou "dlouhé" Dvě věže.
Belcarnenova recenze to vystihla hodně přesně; RoTK přidává spoustu nenápadných malých scén, kterých si člověk občas málem nevšimne, jak jemně jsou tam zapojené, a které hlavně mění TEMPO celého filmu. Máme čas zažít a uvědomit si velikost těch velkých scén; neřítí se to jako utržený výtah.
Největší perla je podle mne setkání Gandalfa s Jedničkou; to s tou holí je geniální detail.
Mimochodem, konec, který zůstal beze změny, a který připadal mnoha kritikům moc dlouhý, se vlastně relativně taky zkrátil...
|
|
Marilla, poidáno 1.1. 2005 17:55:08 |
Tak jsem taky našla Návrat krále pod stromečkem a jsem nadšená! Přiznávám, že kinoverze mě taky trochu zklamala, ale rozšířená verze je úžasná. Ty přidané scény dodaly příběhu to co mu chybělo. Bylo to velmi emotivní, tentokrát jsem se už bez kapesníku neobešla... Celá trilogie, zejména pak v rozšířené verzi je opravdu veledílo a Petere, díky za něj! Přeju všem krásný Nový rok!
|
|
Annie, poidáno 31.12. 2004 15:26:58 |
tak vám všem přeju hezkýho Silvestra!!!
|
|
PCcat, poidáno 27.12. 2004 20:06:57 |
EE Návratu Krále je podle mě nejlepčí z těch tří, je úplně suprová:))
|
|
Atheal, poidáno 25.12. 2004 20:02:25 |
Rozšířený Návrat krále...TO je konečně PÁN PRSTENŮ! Jsem štěstím bez sebe, zvláště z toho, že mi Peter konečně ukázal mého milovaného Faramira, takového, jaký má být.
Ale tu záplavu lebek na Stezkách Mrtvých si mohl odpustit...
|
|
Soník, poidáno 24.12. 2004 14:08:08 |
Tak uz jsem konečne zkoukl Extended verzi Návratu Krále a dle mého soudu je MNOHEM lepší než verze v kině, minimálně naroveň rozšířenému Společnestvu, možná i lepší! :o) Úžasný filmeček je to, a už se těším až jej uvidím znovu, spolu se zbylými dvěma :o)))
|
|
Third horseman, poidáno 22.12. 2004 12:26:03 |
Let light of Eärendil shines for all of you! Vesele Vanoce (s nejkrasnejsim darkem), jeste veselejsiho silvestra a do Noveho roku vsechno nej.
|
|
Míšánek, poidáno 22.12. 2004 8:21:43 |
Veselé a pohodové Vánoce pro vás všechny od Míšánka, v novém roce pak hlavně pevné zdraví, štěstí a samé dobré zprávy. Namarie.
|
|
Microsocks, poidáno 21.12. 2004 19:59:42 |
Ja se také připojuji s přaním veselých Vánoc... :) Návrat krále bude pod stromečkem, tak se letos obzvláště těšim ;)
|
|
Argonantus, poidáno 21.12. 2004 18:19:13 |
Veselé vánoce s prodlouženým Návratem krále!
|
|
Milhaus, poidáno 21.12. 2004 0:46:53 |
Tak mě to taky dneska došlo. Teď sem se na to dodíval. Je to moje 1 originální DVD a ty prachy za to stály. A ten dokument "Cameron Duncan: The Inspiration for Into the West" mě fakt chytl za srdce protože sem před rokem zažil taky půlroční chemoterapii naštěstí úspěšně a ten dokument fakt nemá chybu. A chtěl bych poděkovat Belovy za tu obrovskou práci. Patří mu velké dík od nás všech tak jak Petrovy Jacksonovy a filmařskému štábu. Snad už jen Namárie.
|
|
Bellatrix, poidáno 20.12. 2004 12:00:26 |
Díky, Míšánku - s jední diskem jsem to už zkoušela, nic tam nebylo, ale narvu tam teda postupně všechny :o)
Mmch, píše se o tom tady (na konci obsahu ext. DVD, za diskem 4): http://www.lordoftherings.net/index_400_hv_home.html
|
|
Míšánek, poidáno 20.12. 2004 11:34:02 |
To Bellatrix: O tom nic nevím, ale nastrkej postupně DVD do DVD mechaniky a podívej se, jaký tam jsou soubory mimo složky Audio TS a video TS.
|
|
Bellatrix, poidáno 20.12. 2004 11:02:00 |
Na ofic. stránkách filmu jsem se v informacích o obsahu roz. verze ROTK dočetla, že přes DVD-rom tam má být přístup na nějaké www stránky, kde jsou další zajímavé informace o filmu. Bohužel jsem nějak nezjistila, z kterého disku ODKUD přesně se na ten odkaz dostanu. Nevíte někdo? Nepamatuju si, že by něco podobného bylo na předchozích rozšířených verzích, což samozřejmě nic nemusí znamenat. A když to píšou na ofic. stránkách, tak to určitě není drb...
|
|
Míšánek, poidáno 20.12. 2004 7:54:55 |
To Zo: Já jsem bohužel také majitelem Pioneera 575 a dnes již vím, proč se ho většina internetových obchodů zbavuje i pod cenou. Ve stereu sice byl oceněn jako výrobek roku, ale tuhle recenzi si patrně BaSys (dovozce Pioneera do ČR) zaplatil, aby zvýšil jeho prodejnost. Tento model je možná multifunkční, ale má tolik nedodělků, že to až bije do očí. Navíc, mechanika je příšerně hlučná, při skipování kapitol úplně sténá a při běžném provozu často vydává nesmírně nepříjemný vysokofrekvenční zvuk. No, kdo o ní uvažujete, zadržte a raději si vyberte nějakého nového Soňáka. Ti jsou daleko lepší a mají dokonce použitelný zoom, což u Pioneera teda neplatí ani náhodou!
|
|
ziggy, poidáno 19.12. 2004 12:00:37 |
A propos, co říkáte na ty skryté bonusy na prvních dvou DVD? Ten rozhovor Wooda s fiktivním německým reportérem je paráda, obvzláště jeho otazky směřující Woodův vztah k německým ženy.:-)
|
|
Aman, poidáno 19.12. 2004 0:33:15 |
Doporučuji nepřehlédnout skoro poslední a jakoby okrajový bonus celé trilogie: "Cameron Duncan: The Inspiration for Into the West"
Nemám co dodat...
|
|
Annaí, poidáno 18.12. 2004 19:08:56 |
S Denethorem je to pořádné faux pas a v prodloužené verzi se to jen zhoršilo... Takhle pěkně podpálený by stěží doběhl i jen ke dveřím do hrobky, natožpak dál...
Pokud jde o Froda a Odulu, tam je to podle mne jinak : už v předchozích záběrech je vidět, že je Frodo velice neopatrný a mithrilovou košili má řádně rozhalenou, takže ho Odula mohla docela dobře bodnout zepředu tam, kam ho bodla (kam ho zasáhla, je zřetelné v záběrech z věže v Cirith Ungol) - k téhle možnosti jsem se ostatně přiklonil i ve svém přepisu kinoverze ROTK.
|
|
Microsocks, poidáno 18.12. 2004 15:54:43 |
Oficiálně se samostatně koupit samozřejmě nedá, ale určitě byste ho někde sehnali, treba v nejakym bazaru nebo pres inzerat...
|
|
Alek, poidáno 18.12. 2004 15:42:02 |
to Tauriel: jo tak to se omlouvam za svou mystifikaci...jsem se docela utal:)
to Third horseman: tak to nevim, ale taky by me to zajimalo. kdyztak napis, kdyby se ti to podarilo sehnat. :)
|
|
Third horseman, poidáno 18.12. 2004 15:22:24 |
Dokonce chudaka Morgotha kousla v zapasu o Silmarily. Vydal skrek tak strasny, ze byl slyset snad po cele Arde. Byla to asi dost mocna bytost, kdyz se odvazila napadnout Valu, byt padleho. Takze pro Odulu jako potomka Ungoliantë asi mithril neprestavoval az takovou prekazku.
BTW - nevite nekdo, jestli se da sehnat DVD s Howardem Shorem i zvlast?
|
|
Tauriel, poidáno 18.12. 2004 14:41:26 |
Alek: Pozor, pleteš si Odulu (Shelob) s Ungoliant! Ungoliant byla ta pavoučice z Prvního věku, které se bál i Morgoth. Odula je její vzdálený potomek. Sauronova kočička. ;-)
|
|
Alek, poidáno 18.12. 2004 14:19:53 |
to ziggy: jj, ta chybka s Denethorem me prastila do oci uz pri prvnim shlednuti. mohli si ten skok odpustit uz i v kinoverzi a tady to je jeste horsi.
Ale co se tyce Oduly, je to podle me v poradku. Vzdyt to byla Odula, pavouci kralovna. ktere se bal, myslim (mam pocit ze to nekde Tolkien pise), i samotny Morgoth! Sauron si s ni taky moc nezacinal a kdyz obcas snedla nakyho toho skreta tak to rad prekousnul:)
|
|
ziggy, poidáno 18.12. 2004 13:31:40 |
Aiya, tak nevím co si myslet o rozšířené verzi všechno SUPER! Ale při dalším shlédnutí mě začali vadit docela podstatné "chybky", asi tou nejvíce do očí bijící je Denethorův "odchod", jak jsme seznámeni, nese Den. syna Faramira do pohřební místnosti po poměrně dlouhém mostě, tudíž, když vzplane na hranici navíc je ještě hoření podporováno olejem, pak si prostě nějak nedokážu představit, že by v plamenech přeběhl most+celé nádvoří s bílým stromem, aby se posléze mohl vrhnout do hlubin. Chyba, která mi už dost vadila i v kinoverzi byla Odula, když bodla Froda, pokud vím, tou dobou měl na sobě mithrilovou košili, která by tomuto měla odolat, což se jaksi nestalo a to že by ho mohla "ďobnou" jinam (krk, nohy) mě nepřipadá zrovna košer. Jediné vysvětlení tedy je, že pavouci rodu Ungoliat dokáží "prorazit" mithril.
|
|
zo, poidáno 17.12. 2004 22:59:12 |
Prosím pěkně, může mi někdo vysvětlit rozdíl mezi cenami na Amazonu a u nás?A hlavně proč DVD Pioneer 575 mě stál 6000ká a téměř na všech e-obchodech v De či At stojí kolem 4300k?Nějak této zemi kde žiju přestávám rozumět.A to nemluvím o receiveru Yamaha 650.Tak buď jsem trouba a neumím počítat nebo nás tady berou všichni hezky na hůl.Za dopravu platím z De 27 euro.Počty jsou tedy jednoznačné.Je tu nějaký ekonom který mi podle mého tuhle zlodějnu objasní?Jinak film je super.
|
|
Hedera, poidáno 17.12. 2004 20:11:14 |
A konečně taky sjednotili barvu krabičky dvd s barvou obálky knižního vydání (mám na mysli klasická vydání u MF) ;-) U prvních dvou dílů barvy přehodili a kdykoliv si chci pustit Společenstvo, naprosto neomylně sáhnu po Dvou věžích, protože mají hnědou krabičku.
K obsahu krabičky nicméně není téměř co dodat.
Jsem docela (mile) překvapená, že se mírumilovně diskutuje i o možnostech zfilmování části Silmarillionu. Možná se mýlím, ale přece jen mi přijde, že před časem by už jen samotná *úvaha* o zfilmovatelnosti Sil. byla přijatá s o něco větším odporem. Ale to je možná jen tím, že nechodím na ta správná místa, kde se o tom mluví.
|
|
Míšánek, poidáno 17.12. 2004 11:50:30 |
Naprostý souhlas s recenzí na FilmPubu. Ještě připojím malinký dovětek. Rozšířená verze Návratu krále je tak více než důstojným završením největší filmové události od chvíle, kdy diváci poprvé na plátně sledovali přijíždějící vlak.
|
|
verlit, poidáno 17.12. 2004 10:46:40 |
Pěkná a podrobná recenze na rozšířenou verzi je na filmpubu: http://filmpub.atlas.cz/clanek.aspx?articleId=15617
|
|
saschia, poidáno 17.12. 2004 9:22:15 |
Tak konecne aj mne to uz doslo! Prvy disk super, dnes pokracujem dalsim, uz som bohuzial nevladala drzat oci otvorene... Nevadi, vikend a dovolenka pred nami a kolace sa vlastne pecu same ked ich uz dam do truby...
|
|
Míšánek, poidáno 17.12. 2004 8:39:46 |
Loni to byl problém se Soňákama, že přeskakovali půl kapitoly, letos tohle... Ale je to lumpárna, protože ta DVD do balíčku dávali lidé a copak byli slepí? Vždyť to každého muselo trknout! Přijde mi to typicky české...
|
|
soma, poidáno 17.12. 2004 8:19:52 |
mam nemecky jen prebal a vnitrni kalaog, jinak zaplatbuh ne
|
|
Míšánek, poidáno 17.12. 2004 7:06:44 |
Já jsem taky reklamoval - třetí a čtvrtý disk. Černá barva z potisku DVD byla "prosáknutá" až do reflexní vrstvy a tím pádem to při čtení dělalo chyby.
Na rozdíl od jiných, kterým miloušký dárešek přišel poštou, já tuto nemilou záležitost mohl vyřídit osobně.
To Gildor: zčásti máš pravdu, ale já ty lidi zase chápu. Mají z výsledku své práce velkou radost, vždyť jí věnovali opravdu kus svého života.
|
|
Aman, poidáno 17.12. 2004 0:45:14 |
Chyba je větší, než se zdálo: Dostal jsem "německou" verzi se vším všudy, vč. otvíracího menu, zvuku, titulků atd. Reklamaci už jsem podal.
|
|
verlit, poidáno 16.12. 2004 23:15:18 |
Aman: Stalo se to víc lidem, správně má být brožura česky. Stojí to za reklamaci.
|
|
Lúthien, poidáno 16.12. 2004 22:59:38 |
To je snad ten nejlepší dárek k narozeninám co sem kdy dostala(snad kromě jedné panenky co sem dostala v 7:-))
|
|
Aman, poidáno 16.12. 2004 22:27:39 |
Mám dotaz, odebral jsem se Ext.verzi na FilmCity, ale samotný přebal se 4 DVD a s vloženým obsahem a covery DVD jsou NĚMECKY! Stalo se to taky někomu, nebo máte všichni anglický texty? Asi to budu reklamovat.
|
|
novoten, poidáno 16.12. 2004 21:46:56 |
Soma: Já ti nevim....na dvdexpress to je za 1169, tak nevim, jestli ti do toho někdo půjde...
|
|
soma, poidáno 16.12. 2004 14:58:18 |
Návrat krále ee verze mám najednou doma dvě, tak kdfyby se našel někdo, kdo ji nějak z neznámých příčin nedostal, pištrě na mail, obratem posílám neotevřenou na dobírku za úžasných 1200,- Kč.
|
|
Míšánek, poidáno 16.12. 2004 11:56:25 |
Sleduji tuhle stránku už nejméně 4 roky a teprve teď jsem si všiml, že tomu tady šéfuje Belcarnen a já celou tu dobu to čtu jako Belcaner... Honzo, promiň.
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 16.12. 2004 11:21:24 |
Mišánek: Belcarnen to tu s potěšením sleduje a užívá si konce jedné z cest :-)
|
|
Míšánek, poidáno 16.12. 2004 10:43:51 |
A poděkujme znovu nejen tomu novozélandskému hobitovi a celému jeho štábu ale i Belcanerovi, který pro nás tento server spravuje a o každou novinku se s námi podělí. Sláva jim!!! Nechť jim jsou Valar navěky nakloněni.
|
|
Balinor, poidáno 16.12. 2004 9:21:30 |
Aiya, hned po škole jsem včera valil do obchodu a koupil sběratelskou edici. Shledl filmeček a nějaký bonusky.Co říct, prostě bomba!!!!!!! Dokument Komery v Středozemi mě fakt dostal! Brečel jsem želva. Co ale teď? Teď už nemám na co čekat. Tři roky jsem sbíral kdejakou novinku a teď to končí. Ale stálo to za to. A jsem vděčnej Peterovi a celýmu štábu, že se do toho pustili. Díky!
|
|
Míšánek, poidáno 16.12. 2004 7:26:10 |
Film je úžasný. Není tentokrát výrazně jiný, jako Dvě věže, ale podrobnější a většina nových scén opravdu v kinosestřihu chyběla. Dokumenty budou jisě také parádní. Já si zatím pustil jen ten o hudbě a dostal mě daleko víc než vlastní film. Ale co je nejdůležitější - opravdu jsou titulky u všech bonusů!!! Proč to nešlo také v předchozích dvou případech? Chytne se už někdo u Warnerů konečně za frňák, sklopí uši a aspoň se nám, fanouškům, omluví?
|
|
d3u5, poidáno 16.12. 2004 3:18:02 |
Eagleeye:
Písničku z Domů uzdravování si můžeš stáhnout tady:
http://www.herr-der-ringe-film.de/v2/de/news/news-detail_1097.php
viz Arwen Song.
|
|
el, poidáno 15.12. 2004 23:51:46 |
NEotevru to.Vydrzím do pátku vecer....asi......nee...
|
|
verlit, poidáno 15.12. 2004 22:56:02 |
Dokumenty jsou tradičně skvělé, zatím jsme zvládli tři a už se moc těším na další večery (a noci) s tím zbytkem.
Moc mě potěšil dokument věnovaný koním (a lidem kolem nich).
|
|
Therru, poidáno 15.12. 2004 21:14:54 |
Závidím vám nehorázně, ale už jen pár dní...a budu mít-vlastní-první-DVD :))!!
/ještěže se zavčasu provalilo, že táta pořizuje jako vánoční dárek DVDromku:))/
|
|
Eagleeye, poidáno 15.12. 2004 21:09:57 |
Ještě dodatek - s tím celkovým náhledem jsi Bele měl pravdu ;o), taková změna to nebyla, ale ty detailky jsou nádherné :o)
|
|
Eagleeye, poidáno 15.12. 2004 21:08:05 |
Tak jsem se právě dokoukal a můžu říct jen ...nádhera! :o)
Rozmluva se Sarumanem - no paráda! a navíc to bylo důležité pro hodně scén dále
Scény v druhé polovině (domy uzdravování...) - nevím co říct, snad jen, že bych chtěl tu skladbu :o)
Jdu se podívat na bonusy, už se těším až tu budou dojmy ostatních :o)
|
|
Lenka, poidáno 15.12. 2004 13:44:24 |
Jak vám všem, co už to máte, závidím!!! Už se taky nemůžu dočkat a jsem hrozně zvědavá na MT.
Na filmcity někdo psal, že všechny bonusy jsou otitulkované! Díky ti Eru, snad je to pravda a neschopní Warneři konečně trošku potěšili.
Už abych to měla v rušiškááách!!!!!
|
|
argonantus, poidáno 15.12. 2004 13:22:56 |
Ha! Už to mám taky v tlapiškách... my preciousss
|
|
Third horseman, poidáno 15.12. 2004 11:39:25 |
Mam to doma! Pane boze, vlastne Ilúvatare diky! Je to nedhera. Co rict vic... Cesta konci*
|
|
Míšánek, poidáno 15.12. 2004 9:31:00 |
To už jsem se díval. Hvězdičky žádné. Tak až doma... za pár hodin.
|
|
Míšánek, poidáno 15.12. 2004 8:57:24 |
Mám to už v ruce. Titulky u bonusů zatím ověřit nemohu, nemám po ruce DVD mechaniku, ale DTS ES tam je. Tak sláva!
|
|
Míšánek, poidáno 15.12. 2004 7:26:19 |
DVD Express nezklamali. Měl jsem ráno ve schránce email, že mám objednaný exemplář RotK připraven k vyzvednutí. HURÁ!!!!! Za chvíli si pro něj jedu.
|
|
verlit, poidáno 14.12. 2004 19:06:27 |
Tak zdá se, že dneska většině lidí dorazily objednané sběratelské verze. Dobrá zpráva je, aspoň moje zdroje to říkají, že všechny bonusy jsou titulkované!
|
|
Alek, poidáno 14.12. 2004 16:33:38 |
ja do ni taky asi pujdu. ale zaroven bych chtel mit i ten 5.disk s koncertem Shorea. a ten model MT by taky nebyl k zahozeni. skoda ze se to neda sehnat samostatne nekde jinde.
nebude si tady nekdo kupovat rozsirenou verzi? me napadlo ze kdyby si koupil sberatelskou, tak bych od nej odkoupil ten model a disk co je tam navic oproti rozsireny za ty prachy co by dal navic (coz je nejakejch 6 stovek). Co, udela mi nekdo radost?? :)
|
|
novoten, poidáno 14.12. 2004 16:24:59 |
Jasně, že to tam je. Stačí do vyhledávání zadat Pán Prstenů a najde mi to jako první věc rozšířenou trilogii. Jen co trošku ušetřim, tak jdu do ní taky...
|
|
Alek, poidáno 14.12. 2004 16:22:42 |
to Annie: jj, chystaj to. bude to pack vsech tri rozsirenejch verzi. vice na http://www.filmcity.cz/INSHOP/scripts/detail.asp?itemid=8182&TemplatesDir=dvd
|
|
Annie, poidáno 14.12. 2004 15:59:21 |
Já mám právě pocit,že jsem nedávno něco takového zahlídla na FilmCity, ale teď to tam ňák nemůžu najít. Byly to všechno rozšířené + ještě většina bonusů. Je, ale možný že se pletu. Neví o tom někdo?
|
|
saschia, poidáno 14.12. 2004 15:58:39 |
Hm... nemala som na mysli rozculuje, myslela som rozptyluje. Ze trepem blbosti ked hovorim som si uz zvykla, ale ze to aj napisem, to je mi zatial novinka... :-)
|
|
saschia, poidáno 14.12. 2004 15:50:14 |
verlit: a kto im brani naucit sa anglicky? Ked film poznam naspamat nepotrebujem si pomahat titulkami, nedajboze dabingom, nie? Ved to cloveka zbytocne rozculuje ked to furt cita.
|
|
verlit, poidáno 14.12. 2004 15:49:29 |
Annie: Ano, trojbalení existuje, ale nevím, jestli je/bude k dostání i u nás. Je bez modelů a neobsahuje žádné další/jiné dodatky, bonusy atd. Prostě tři rozšířené verze pohromadě.
|
|
Annie, poidáno 14.12. 2004 15:46:04 |
Chtěla bych se zeptat: Nevíte někdo jestli se nechystá celá trilogie (v rozšířené verzi) v jednom balení??? Nekupovala jsem jednotlivě s tím, že počkám, až to bude hezky po kupě:) Díky za odpověď.
|
|
verlit, poidáno 14.12. 2004 15:36:52 |
Saschia: Bohužel, takhle z hlavy mě nikdo, kdo by chtěl DVDéčko v originále nenapadá. Na mě naopak kamarádi žehrají, že nepořizuju filmy s českými titulky, protože se pak u nás nemají na co koukat :-)
|
|
saschia, poidáno 14.12. 2004 15:22:36 |
Argonantus: No ked myslis, ja budem len rada, ak to niekto spiska.
Verlit: Konecne niekto ako ja, co si nechce nechat pokazit DVDcko preklepmi v preklade. Nevies nahodou ci by niekto nechcel TTT EXT region 2 v ciste anglickej verzii (taky ako mali na Amazon.co.uk), ja by som ten svoj rada vymenila za region 1, akozto vacsinu DVD aj mechaniku mam v tomto regione.
|
|
argonantus, poidáno 14.12. 2004 14:30:42 |
Saschia:
no, nepovažuji ty rozpočty za tak neřešitelnou věc. Už víckrát se podařilo dosáhnout slušného plusu i s nikterak bombastickými rozpočty (a nemuselo jít zrovna o Terminátora a jiné divy).
Konkrétně, pod sto milionů - řekněme za sedmdesát - by se to dalo udělat; zvlášť, pokud to bude dělat takový škudlil, jako Jackson, který zjevně umí šetřit (LOTR je dvakrát tak výpravný, jako kdyby ho dělal třeba Lucas).
Nejsou tam, pokud se pamatuju, žádné velké bitevní scény (a když tak - massive je massive...), jediný oříšek je drak, který byl ovšem velmi zdařile zfilmován už několikrát u nijak moc drahých filmů. Lidi, kteří zvládli balroga, zvládnou vše.
No, a čekat dvojnásobný příjem (což je minimum, tedy 200 milionů, tedy spodní okraj blockbusteru, mi přijde docela reálné; přijdou podobní lidé, jako třeba na Sleepy Hollow; a to by bylo, aby se nevyloupla tak čtvrtina tolkienovských fandů...
|
|
verlit, poidáno 14.12. 2004 14:26:18 |
Alek: Já nemám českou verzi, takže k titulkům v bonusech ti, bohužel, nic neřeknu :-(
A k tomu Shoreovu DVDéčku jsem se taky ještě nedostala, takže ti můžu odpovědět jen na Minas Tirith - je nádherná! Droboučké, dokonalé detaily (jenom ten strom tam chybí, omlouvali se, že by byl tak maliličký, že by nebyl vidět. Tak si ho chci vyrobit sama, nejspíš pod drobnohledem :-).
Už vymýšlím nejlepší umístění, aby MT hezky vynikla!
|
|
Aman, poidáno 14.12. 2004 14:25:13 |
Tak z Filmcity odpověděli, že ROTK mají naskladnit dnes odpoledne, takže zítřejší osobnní odběr to doufám už konečně jistí!!!
|
|
Alek, poidáno 14.12. 2004 14:23:32 |
Tak povidejte vy co uz to mate!!! Jak je to s tema bonusama? Co je a co neni otitulkovano?
Jakej je model MT? A co ten patej disk od Howarda Shorea? Stoji to za to?
|
|
Eva, poidáno 14.12. 2004 14:07:36 |
NABÍZÍM PRODLOUŹENÉ VERZE VŠECH DÍLů PÁNA PRSTENů NA VHS!!! VČETNĚ BONUSů. SKVÉLÁ NABÍDKA, PIŠTE NA BEZVAVECI@CENTRUM.CZ
|
|
Venus, poidáno 14.12. 2004 13:58:35 |
Edhel: Na nejmenovaných brněnských kolejích už to je a pěkně se to tam šíří. Já už to mám taky stažené, hurá :-)
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 14.12. 2004 13:01:49 |
Edhel: z netu :-). Jestli máš nějakýho známýho na kolejích, tak tam to určitě už je, odtamtud to mám tedy i já. Jinak bych zkusil DC++
|
|
Edhel, poidáno 14.12. 2004 12:43:42 |
Já vám tak závidím! Nebohli byste mi aspoň někdo, kdo už to máte stažené napsat, odkud jste to stáhli? Próóósííím! (Doufám, že to znělo dost zoufale, protože to už opravdu začínám být (od minulého týdne!))
|
|
Third horseman, poidáno 14.12. 2004 11:23:06 |
Videli jste nekdo ty fotky na rotk-see.de.vu? Opusteny koncept - Aragorn vs. Sauron. I kdyz jsem rad, ze to nakonec vystrihli, tak musim rict, ze ta fotka, kde S. vypada jako "elven spirit" je naaadherna.
|
|
saschia, poidáno 14.12. 2004 11:10:58 |
verlit: Ja to mam z Amazon.com, expedited international shipping, objednavala som v oktobri (hned ako som mala k dispozicii nieciu kreditku ;-), ale viem ze tie zasielky chodia z Nemecka. Len sa mi tot stalo, ze zasielka sa stratila (asi niekto hlada Bratislavu v Slovinsku), ale na druhej strane nahradna zasielka mi dosla za sest dni, tak teraz neviem. No, asi budem kontorolovat postu kazy den a basta.
|
|
verlit, poidáno 14.12. 2004 10:40:46 |
Saschia:
Z amazon.co.uk a normální zásilka. Ale objednávali jsme s obrovským předstihem, už někdy v létě, takže možná to posílali mezi prvními, nevím...
|
|
saschia, poidáno 14.12. 2004 10:32:06 |
verlit: Ja sa nehram, mne to este neprislo. Mamka uz bola na poste a nic. Sakra! Z ktoreho Amazonu to mas? A akym druhom shipmentu?
|
|
verlit, poidáno 14.12. 2004 10:08:35 |
Saschia: Mě to odesílali taky 9.12., hodně mě překvapilo, že už v pondělí to dorazilo - je to dosavadní rekord :-)
|
|
saschia, poidáno 14.12. 2004 9:01:22 |
verlit: Co???? Tak ihned bezim maku vyslat na postu, mne to shipli 9, ze by to tam uz bolo?
|
|
Míšánek, poidáno 14.12. 2004 8:49:22 |
To verlit: Jejda, závidím ti, až jsem z toho celej zelenej. Ještě že zítra to budu mít taky (snad, jestli Warneři a DVD express splní, co slíbili). Psal jsem před pár dny dotaz na Warner.cz, jestli má RotK DTS a jestli jsou otitulkované bonusy. Do této chvíle mi nikdo neodpověděl. Myslím, že není třeba dalších komentářů...
|
|
verlit, poidáno 14.12. 2004 8:29:21 |
Včera mi dorazila objednaná dárková rozšířená verze z Amazonu, takže si předu spokojeností. Stihli jsme jen první disk, pokračování bude dneska večer :-)
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 13.12. 2004 20:57:27 |
Saschia: já bych skoro řekl, že nálepky "Od režiséra Pána Prstenů" "Další fantastické dobrodružství ze Středozemě" případně podobné by filmu zajistily dostatečně vysokou návštěvnost mezi lidmi Silmarillionem dosud nezasaženými. No a ti co Silmarillion znají...to snad nepotřebuje komentář, že?
A z čepele zazvonil v odpověď studený hlas: "Ano, rád budu pít tvou krev, abych zapomněl na krev svého pána Belega a na krev Brandira, zabitého neprávem. Zabiji tě rychle."
|
|
Elrondka, poidáno 13.12. 2004 19:52:24 |
Chvilku jsem tu nebyla a mám dobrou hoďku ke čtení super komentářů. Ale malinko z jiné strany:
Milovníci Howarda Shorea a hudby k PP: nevíte někdo, kde bych mohla najít aspoň něco málo z kteréhokoliv ze tří soundtracků V NOTÁCH??
MOC DÍK
|
|
Third horseman, poidáno 13.12. 2004 19:31:45 |
To rona: Jo, vim, jak se citis;) Ale ta 4DVD verze bude taky stat za to. Hlavne aby to vyslo opravdu 15.12., jak slibili. Aby byl ROTK pod stromeckem...;)
|
|
rona, poidáno 13.12. 2004 18:13:54 |
Dnes som v Rakúsku už videla predávať rozšírenú verziu Návrat kráľa, aj špeciálnu edíciu. Tá soška je úžasná! Škoda, že už mám objednanú 4 DVD kolekciu. A navyše im závidím!!!
|
|
saschia, poidáno 13.12. 2004 17:01:30 |
argonantus: No sfilmovatelne to je, lenze s akym rozpoctom... Po LOTRovi by som nerada zazila vidiet elfov aj ludi (a pozor, to boli predkovia Numenorejcov) navlecenych v zvyskoch po Troji a kecajucich s tazko uveritelnym drakom. Proste ked nad tym uvazujem s mne vrodenym pesimizmom, neviem si predstavit, kto by na to dal potrebne mnozstvo prachov. Ono studia stale musia mysliet na to, aby sa im naklady aspon preplatili. A s tak masovou navstevnostou asi ratat nemozu. Predsa len, pribeh je to tazsi a konci vylozene nedobre a aj myslienka hoc krasne napisana je velmi hlboka pre radoveho popkornoveho spotrebitela. Nie ze by som ten film nechcela vidiet. Ono aj Spev o Luthien myslim ze ma dost potencialu na regulerny film, pribehu je tam dost, aspon pre zmenu nebudu musiet vypustat...
|
|
argonantus, poidáno 13.12. 2004 16:27:25 |
Razím myšlenku, že Narn i Hin Hurin je málem Tolkienův čtvrtý román; a to zjevně neplánovaně, jenom tím, jak úpravami materiál narůstal, do docela impozantních rozměrů.
Je-li to skoro román, pak je to film; a po zkušenostech s Jacksonem a LOTRem (kdy jsem zpočátku taky moc nevěřil, ba kroutil hlavou), by to možná mohlo vyjít. Jistě ne, že by byli autoři zavaleni zlatem, ale jako taková střední intelektuálština, středního rozpočtu a středního zisu, řekněme jako Vesnice nebo Velká ryba.
Jsou i jiné slavné filmy, co blbě dopadnou; třeba takový Titanic...
|
|
saschia, poidáno 13.12. 2004 16:01:07 |
Kostej: No, filmovatelny z hladiska adaptovatelnosti scenara je. Na druhej strane ma ale dve nezlucitelne vlastnosti - nepritomnost happyendu - dokonca tragicke zakoncenie - ho nepredurcuje ako blockbuster, sotva prinesie nejake velke peniaze (nie kazdy kto siel na LOTR je ochotny venovat svoju pozornost Sillmarilionu), cize nemoze ocakavat nejaky velky rozpocet. Na druhej strane minimalne zobrazenie draka bude pytat money na digiefekty, aby sa udrzal krok s LOTR aj kostymy a rekvizity by sa patrilo navrhnut a vytvorit de novo, co tiez pyta peniaze. Mysli si tu niekto, ze tieto dve veci sa navzajom nevylucuju?
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 13.12. 2004 14:28:34 |
Jsem potěšen, že si i někdo jiný myslí, že Túrin je nejfilmovatější :-). Osobně si myslím, že by se to mohlo podařit...Patřičně temná záležitost...
|
|
argonantus, poidáno 13.12. 2004 12:43:06 |
Ten Beren a Lúthien - čistě hypoteticky, ovšem - stojí na scénáři, stejně jako všechny filmy; pokud se nezvládne scénář, je vše ztraceno a nezachrání to ani Lawrence Olivier.
Mimochodem, úspěch LOTRa stojí taky na výtečném scénáři.
U toho Berena je problém, že je to napsané jen v jakési "kronikářské" podobě - když se třeba srovná Turin Turambar v Silmarillionu (asi 30 stran) a v Nedokončených příbězích (asi 90 stran, a to ještě není celé), tak je ten rozdíl zřejmý.
Turina by šlo dopsat snadněji, protože tu je alespoň naznačena jakási představa, jak to mělo celé vypadat; já bych byl nadšen (nejlepší dračí historka všech dob), leč pro Hollywood je možná problém, že to dopadne strašně špatně.
Beren by byl úplný skok do tmy.
|
|
Alek, poidáno 12.12. 2004 20:10:13 |
to Gildor: ale to si prece nemohli nechat ujit takovejhle vseobjimajici proslov. preci jenom zakony Hollywoodu jsou neuprosny...mozna by bylo lepsi kdyby nerekl nic, ale kdyz se tomu poddas:)
to me spis mrzi, ze si vic nepohrali s Kralem Aragornem jako takovym, kdyz byl korunovan. vzdyt to byl ohromnej prerod a teprve tehdy se vsem ukazal v cele sve krase. no nic, prestanme brblat...stejnak jim to vsici odpustime vzhledm k celku:)))
|
|
Alek, poidáno 12.12. 2004 20:04:32 |
to Kostěj Nesmrtelný: supr, ja je zacinal hledat. pomalu uz to taky budu mit stazeny:)
Jinak, Jennifer - to je pravda, ta me nenapadla. Ta by toho mozna byla hodna a zvladla by to:))
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 12.12. 2004 18:03:09 |
Titulky jsou konečně hotovy. Uploadoval jsem je na extratitles.to, pošlu je i Belovi, aby je tu mohl umístit.
|
|
Jan, poidáno 12.12. 2004 17:18:52 |
Čau všichni.Sehnal jsem si návrat krále v rozšířené verzi na 3cd,ale nemohu na to sehnat české titulky.Nevíte někdo kde by šli stáhnout,nebo jestli vůbec jsou anebo jestli se teprve dělají?dík.
|
|
verlit, poidáno 12.12. 2004 17:13:05 |
Gildor: Ne, nemá operovaný rozštěp. Má ale jizvu na rtu, sešitou. Je to pozůstatek jednoho Halloweenského večera a setkání s ostnatým drátem :-)
Podobně Sean Bean (Boromir) má zase jizvu nad obočím, důsledek natáčení Vysoké hry patriotů a Harrisonova umění při zacházení s cepínem :-))
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 12.12. 2004 16:52:36 |
Jj, copak Jennifer :-). Kate Beckinsale je taky moc krásná, ale tam právě chybí ta síla a taky je to nic moc herečka.
|
|
Elf, poidáno 11.12. 2004 18:07:34 |
Teď se jen bojím, že se s fantasy filmy roztrhne pytel, bez ohledu na kvalitu. A až zaslouženě propadnou, tak budeme mít na aspoň takovejch 20 let mezeru.
|
|
Therru, poidáno 11.12. 2004 17:54:23 |
Tauriel: Právě :) A proto se naší fantazii meze nekladou!:)
|
|
Tauriel, poidáno 11.12. 2004 15:17:19 |
Therru: Naštěstí se Silmarillion ještě hodně dlouho točit nebude. ;-) Ale jo, taky mě napadá, jaké by to bylo, kdyby se to natočilo, kdo by hrál hlavní postavy a tak. Ale to všechno jen ČISTĚ HYPOTETICKY! ;-) :-D
|
|
Therru, poidáno 11.12. 2004 14:42:43 |
Alek: Beren a Lúthien je jeden z nejkrásnějších příběhů, co znám a to nejen v rámci Silmarillionu, a kacířské myšlenky týkající se zfilmování mě napadají pokaždé, když se Zpěvem pročítám. A co se týče tituní postavy, halt bychom se museli smířit s tím, že by ji prostě hrál jenom "člověk"
Ale kdybyste nebyli moc nároční, myslím, že jednu osobně znám:) (ne sebe, chraň bůh!)
|
|
Nenja, poidáno 11.12. 2004 13:27:35 |
Tak u mě vedou asi všichni - jak herci tak postavy jsou o.k. Asi až na Legolase...v knize s ním nemám problém, ale ve filmu je jeho postava, řekla bych, trochu nešťastně-jinak pojatá, a možná je to i tím, že ho hraje Orlando, na kterého jsem si tak nějak už zvykla, ale klidně si dokážu představit v roli Legolase někoho jiného. (Nenechte se samozřejmě nějak ovlivnit mým subjektivním názorem :-))
Jinak Galadriel-Cate a Eowyn-Miranda jsou u mě best, a Arwen-Liv je taky v pohodě - je prostě skvělá, i když z počátku mi Liv taky trošičku vadila, ale teď už bych jinou Arwen ani nechtěla :-))
|
|
Alek, poidáno 11.12. 2004 12:39:40 |
to Argonantus: u me to jasne vyhrala Eowyn. MO je uzasna herecka a perfektne se na tu roli hodi. Spravna rohirka:)
Co se tyce LT, mam posledni pripominku a vic se k ni vyjadrovat nebudu, pac vidim, ze jsem proti ni zaujatej asi jen ja.:) Jsem moc rad, ze se nakonec neobjevila v Helmove zlebu, kde udajne (a je to dolozeno fotkami z nataceni a je to videt pry i ve filmu) mela bojovat. Kdyby to tam nechali, tak by u me TTT totalne propadli.
3)No pribeh Berena a Luthien by myslim stal za zfilmovani. A bohate by to asi vydalo na jeden celovecerni film s obrovsky silnym pribehem. Ale problem bych videl jinde, nez u scenare. Kdo by mel hrat Luthien???:)))
|
|
Argonantus, poidáno 11.12. 2004 11:48:40 |
1) Boje o Arwen, Eowyn a Galadriel - tedy "kdo je nejkrásnější" - mají tradici už od té knížky, všimli jste si?
Spolus Gimlim jsem na straně Galadriel; jak postava, tak Blanchett je u mně jasná hvězda.
V knize Arwen dost pokulhávala za Eowyn, ve filmu to dohnala (patřím mezi ty kacíře, co tvrdí, že zrovna v tomhle je film jasné zlepšení proti knize.
2) Armageddon je nejhorší myslitelný film všech dob, věků, tvarů a velikostí; že tam hráli dost dobří herci, katastrofu jenom zvýrazňuje.
3) Teď jsem si procházel Silmarilion, zda se dá zfilmovat Beren a Lúthien. Dá. Je tam dost děje na film; ale znamená to skoro celé napsat od začátku až do konce; strašná a nevděčná práce.
|
|
Annie, poidáno 11.12. 2004 11:21:58 |
Souhlasím s ostatními:Boromir se opravdu povedl.Skvělý herec.
A k té Arwen:Podle mě je Liv dobrá herečka a zahrála to velmi dobře.Je moc hezká a podle mě se tam hodí (musim ještě dodat, že jsem ji viděla poprvé až ve společenstvu.Teprve pak jsem ji viděla v Armagedonu,kde jsem z jejího hereckého výkonu zrovna dvakrát nadšená nebyla). Jinak si ale myslím, že Éowyn ji daleko předčila. Mám tu postavu moc ráda a Miranda ji zahrála velmi převědčivě. Jinak je to můj názor, nikomu ho nevnucuju, jen se zapojuju do této debaty :)
|
|
Therru, poidáno 11.12. 2004 0:09:49 |
A zapomněla jsem poděkovat d3u5 za bilboardy. Jednu chvilku jsem málem zalitovala, že nejsu z Prahy :)
|
|
Therru, poidáno 11.12. 2004 0:01:24 |
Přidávám se k chvále pěné na Boromira...i když ke zbytku Denethorovic klanu bych výhrady měla. Co se týče Arwen, měla jsem asi tu smůlu(nebo štěstí:), že jsem viděla její první fotky z LOTRA dřív, než jsem si přečetla knihu nebo měla tu čest shlédnout cokoliv jiného v čem hrála. Takže to u mě zpočátku docela vyhrávala. Teprve po přečtení jsem si svůj obrázek trochu poopravila,ale ne zas tak moc, aby mi to ve filmu nějak výrazně vadilo. A celkově ten způsob, jakým si tvůrci s její postavou poradili a včlenili do příběhu,docela oceňuju. Podle toho, co se proslýchalo o různých alternativních verzích, to mohlo dopadnout i hůř.
|
|
Alek, poidáno 10.12. 2004 20:09:25 |
to Kostěj: Naprosty souhlas, Bean je neprekonatelnej. Roli zvlad naprosto skvele. IMHO je to nejlip zahrana postava ve FOTRovi. A jeho bracha Faramir je taky skvelej. Vlastne cela rodinka se povedla.:)) teda nebejt tech kapku prekroucenejch charakteru, coz takovejm hercum vsak clovek rad odpusti...:)
|
|
Alek, poidáno 10.12. 2004 20:04:10 |
to Third horseman: Tak to mas stesti:)
Ja si nemyslim ze by to zahrala spatne. Nemyslim si ze je to spatna herecka. Dokonce myslim ze je krasna. Ale myslim to tim mene slusnym zpusobem. A to mi proste k Arwen neslusi. A kdyz ji k tomu jeste v TTT daj takovy prusvitny saticky...to proste do Pana prstenu nepatri! Ale ma to jednu vyhodu. Je to jedna z mala postav, kterou si pri cteni knihy budu predstavovat po svem, kdezto u ostatnich postav toho proste schopen nejsem:)) Jinak Elrond neni spatnej, i kdyz taky by se nasli vyhrady...:)
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 10.12. 2004 19:16:45 |
Tou vizí jsem pochopitelně myslel vizi konce Arwenina života. A těmi skutky a fakty ze Silmarillionu podstatu rozdílu mezi Eldar a Atani.
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 10.12. 2004 19:14:46 |
Jj, Zo to vystih vyloženě přesně. Boromir je vůbec perfektně zahraná postava, Bean se k němu hodí úplně skvěle. Volal tě někdy domů jasný hlas stříbrných trubek?
A s tou Elrondovou vizí...ta u mě zachraňuje Dvě Věže. Zvláštní je, že ze začátku jsem si toho vůbec nevšímal. Teprve později jsem si uvědomil, že tohle je místo, kde do tou nicotnou událostí s Prstenem moci zasahují události a vztahy a fakta ze Silmarillionu. Je to jako kdyby dítě, které žilo celý život zavřené v domě jednoho dne vykouklo z okna. Člověku by se z toho chtělo skoro až brečet.
|
|
Third horseman, poidáno 10.12. 2004 19:04:46 |
To alek: Ja nastesti vsechny ty zblepty, ve kterych LT hrala nevidel. Krome Armageddonu (ktery jsem omylem zahledl az po Spolecenstvu). takze me LT nevadi. Dokonce mi ani prilis nevadi Hugo "Smith" Weaving, protoze Matrix nemam rad. (I kdyz - ten rozhovor s Arwen v TTT jsem proste neprekousl)
|
|
Alek, poidáno 10.12. 2004 16:32:30 |
to misanek: ve vetsine s tebou souhlasim, ale s LT ani nahodou. Chapu, ze vysachovali Glorfindela a smiril jsem se s tim. Zaprvy myslim ze meli vybrat nekoho min znamyho, ona uz je proste zaskatulkovana. A za druhy, ona pro me neni a nikdy nebude spanilou a krasnou Princeznou Vecernici, v niz se na zem vratila Luthien.
Vzdycky se smeju, kdyz ctu "...vypadala jako kralovna a v pohledu mela myslenky a poznani, jakych se nebyva lety...". :) no nic, doufam, ze tim zase nerozdejcham velky emoce, to bych nerad:))
|
|
Eagleeye, poidáno 10.12. 2004 15:10:14 |
wolfstone: Však já jsem taky nesrovnával s knížkou. Jenom jsem psal, že když nejdřív (ve FILMU) naznačí, že Sauronovo oko vidí všechno a pak se mu Frodo se Samem schovají doslova pod nosem za nějakým kamenem, tak je to trochu divné ;o)
Ale jinak je to samozřejmně skvělý film :o)
|
|
Míšánek, poidáno 10.12. 2004 15:00:56 |
Já jsem Pána prstenů poznal v roce 1990(?) kdy v Mladé frontě vyšel první díl. Přečetl jsem ho během pár dní a pak přišlo roční útrpné čekání na díl druhý a pak třetí - u filmu jsem si tohle celé pak prožil ještě jednou. Do knihy jsem se zamiloval od druhé kapitoly a film mě chytl v den, kdy jsem viděl první trajler. Od té doby je pro mě tohle dílo PJ drogou z nejsilnějších. Arwen jsem rozdýchával postupně, ale po extend Společenstvu jsem ji přijal za vlastní a dnes vím, že vybrali tu pravou. Určitě. LT je neobyčejně půvabná a jestli měl být někdo elfskou princeznou, tak tedy jen ona.
Bohužel knížku dnes již číst nedokážu, v každé větě se mi objevují před očima scény z filmu a tak se neumím na čtení plně soustředit.
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 10.12. 2004 14:58:56 |
Watcher: vtip je v tom, že patetických řečí jsou kvanta i v knize, ale dobře napsaný text unese výrazně více, než filmové plátno :-)
|
|
Watcher, poidáno 10.12. 2004 14:56:01 |
Bel: Proč exaltovaný patetický žvást? Je pravda, že ten projev je sem tam prošpikovaný výtvory scénáristek (asi), ale hlavní myšlenky jsou věty z knihy (rozhovor Frodo – Sam pod Cirith Ungolem), a JRRT se umí geniálně vyhnout kýči i patosu. Naprostá většina všech vět z LOTR je doslova převzata z knihy – a kde ne, tam je to hodně vidět.
Argonantus: Myslím, že srdceryvná scéna nemusí balancovat na hraně kýče – stačí, když je pravděpodobná a nejsou tam řeči, které by se v reálné scéně určitě neobjevily.
|
|
Alek, poidáno 10.12. 2004 14:49:11 |
to wolfstone: klidek, vzdyt jsme se nikdo nehadal jestli je kniha nebo film lepsi. Jenom jsme diskutovali Samove reci. Mne to nahodou prislo jako docela kultivovana diskuze.:)
Ja jsem Pana prstenu miloval uz nekolik let predtim nez vubec prosaklo, ze se na Novym Zelande nasel nejakej silenec, kterej byl ochotnej vsadit vsechnu svou budoucnost na todle veledilo. Musim uznat, ze jsem docela mel strach jak to dopadne (zejmena po tom fiasku s Arwen), ale nakonec jsem nadmiru spokojen. Pro me je dulezity, ze z cely trilogie vyzaruje stejny kouzlo jako z knihy a ze ve mne oboji probouzi stejne silny pocity. A jsem nakonec rad, ze se nedrzeli zuby nehty knihy (i kdyz ta Tylerka mi tam proste nesedi:) ). Vsichni vime jak to pak dopada - viz HP 1 a 2.:)))
|
|
zo, poidáno 10.12. 2004 13:09:54 |
Tak zase všichni pohromadě.To je marný, je to kouzelná kniha i kouzelný film.Já jen se svou maličkou troškou k tomu co se líbilo či nelíbilo.Nejvíce mě dostal Boromir když umíral.Naprosto skvělý a přesvědčivý.Takhle má umírat hrdina.Od tý doby jsem viděl hodně filmovejch hrdinů umírat, ale na něj nemá vůbec nikdo.Nebo loučení Galadriel se společenstvem.A Gimliho zavrčení když se jej Galadriel ptala jakýže to dar bude chtít trpaslík od elfů.A kouzelná hudba pod tím.A tak to má bejt.Každýmu se líbí něco jinýho.A vo tom to bylo, ne?
|
|
Míšánek, poidáno 10.12. 2004 13:07:00 |
To verlit: přesně tak. Já se např. u Dvou věží skoro vždycky rozbrečím u té scény mezi Elrondovým příchodem do Arweniny komnaty, kde jí vyjeví část její budoucnosti a "telepatickým" rozhovorem mezi Galadriel a Elrondem o budoucnosti Středozemě. To má takovou sílu... V knížce je popis Aragornovy a Arweniny smrti zase úplně jiný a taky mě vždycky dostane.
|
|
wolfstone, poidáno 10.12. 2004 13:04:37 |
To: Míšánek
To mas pravdu větší udalost ve světě filmu, to asi zas dlouho nebude. Ale žadám vas, vzpomente si na dobu zhruba pred 4 roky, kdy začaly prosakovat první informace o natáčení LOTRA. Čekal nekdo z vás, že to bude tak cool trilogie ? Já,tedy ne. V te dobe jsem poradne nevedel ani co to Pan Prstenu je a o cem to je :). Takze asi tak. Film je film, a kniha je kniha. Ja preferuji FILM, jelikoz jsem uz liny cist 1000 stran textu.
|
|
verlit, poidáno 10.12. 2004 12:23:46 |
Já myslím, že by to zase byla škoda, vůbec nesrovnávat. Ale ne tím způsobem, že se budeme překřikovat "knížka je lepší" nebo "film je lepší". Miluju takové ty diskuze typu jak tu kterou scénu pojali ve filmu, co bylo oproti knize zdůrazněno nebo potlačeno, jak to působilo atd.
|
|
Míšánek, poidáno 10.12. 2004 11:08:46 |
To wolfstone: skoro souhlas s tou výhradou, že to jsou "jen FILMY". Větší události v dějinách kinematografie se totiž asi už nedožijeme.
|
|
wolfstone, poidáno 10.12. 2004 10:21:54 |
Ty filmy jsou best. Kdyz se vam nelibej tak si jdete knihomolit, nebo si hrat na elfy. Belcarmenovy stranky jsou velmi pekne. Jinak jsou to JEN filmy, takze uz dost srovnavani s knizkami !!!!!!!
|
|
argonantus, poidáno 10.12. 2004 9:55:41 |
Scéna u Zeleného draka mne smířila s neexistencí Vymetení Kraje, což jsem považoval za velkou slabinu celé filmové koncepce.
V této souvislosti je škoda, že v kině nešel ten původní zelený drak, který je v dlouhé verzi Společenstva.
A stejně tak je škoda, že byla v kinoverzi krácena ta Gandalfova řeč v Morii, což je snad vůbec nejzásadnější světonázorová promluva ze všech.
|
|
Third horseman, poidáno 9.12. 2004 20:22:26 |
To Aman: Presne...
|
|
verlit, poidáno 9.12. 2004 20:18:37 |
Kostěj: Naprostý souhlas, scéna v hospodě po návratu je pro mě jedním z naprosto nejsilnějších momentů všech tří filmů. Dokonalé. A beze slov a proslovů :-)
Alek: Já neřekla, že se mi Samova postava nelíbí, já říkám, že ho nemám ráda. Čili - do příběhu patří, je tam naprosto v pořádku a logický, ale mě osobně je příšerně protivný :-) Jenže to by bylo na mnohem delší diskusi, která se sem nehodí, to je spíš do příslušné debatní místnosti.
|
|
Alek, poidáno 9.12. 2004 17:41:03 |
to Kostěj Nesmrtelný: Dobre, uznavam, kazdy na to ma jiny pohled. Asi jsem se ohledne te hlavni myslenky vyjadril nepresne.
Prislo mi, ze PJ se snazil do kazdeho dilu vlozit nejakou myslenku, ktera v lidech pretrva. Ve FOTRovi to je pro me Gandalfovo "...kazdy rozhoduje jen o tom co udela s casem, ktery je mu dan..." a Galadrielino "...i nejmensi clovicek muze zmenit budoucnost..." (omluvte nepresne citace). A v TTT je to IMHO Samovo "...v tomto svete jeste je nejake dobro a stoji za to, o nej bojovat.
Jinak souhlasim, ze ta scena zpatky v Kraji je uzasna, silna a vserikajici. To jo...:)
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 9.12. 2004 17:17:27 |
Pro boha živého, hlavně zas nespouštějte flamewar. Mohli byste se jít učit diskutovat od metalistů na www.nightwish-fans.wz.cz. Ona i ta hudba k LOTRovi perfektně sedne. No nic. Samovu budovatelskou řeč jsem ještě neviděl, protože jsem vždy celou dobu trčel na záchodě, kde jsem vehementně blil. Může za to ta scéna před tím, tedy Frodo a Nazgúl. No a jelikož nemám DVD ani tlačítko skip...no prostě se na ní někdy musím opatrně podívat :-).
Opatrně s těmi hlavními myšlenkami. Na mě osobně nesmírně zapůsobila ta myšlenka beze slov, po návratu do Kraje. Hobiti sedící zase u stolu kam se všichni strašně přáli vrátit nad džbánkem piva, posmutněle na sebe hledíce. IMHO obrovsky silná, geniální scéna za kterou se PJovi budu klanět do konce života a kvůli které mu odpustím všechny Frody a Nazgůly a Legolasy a Olifanty a vypuštěná Vymetení Kraje.
|
|
Alek, poidáno 9.12. 2004 16:36:12 |
No fuj! Srovnavat Samovu rec s budovatelskym projevem bylo jeste v mezich unosnosti, ale prirovnat to ke kecum Bushika je uz i na me moc.:)
Aman to vystih naprosto presne. Ta veta prece musi oslovit kazdeho (teda krome verlit - BTW by me zajimalo, proc se ti Samova postava nelibi?). Je tim pravym poselstvim filmu a v podstate je v ni obsazena hlavni myslenka Pana prstenu. Mozna zni trochu kycovite, ale i kyc se da podle me natocit bud dobre nebo spatne. A v tomhle pripade je to urcite ten prvni pripad. Diky bohu (teda PJovi):)))
|
|
Eagleeye, poidáno 9.12. 2004 15:43:37 |
argonautus: Co se týká té chyby chyb ve filmu, tak u mne teda nad nazghůlem rozhodně vyhrála scéna "Frodo a Sam, schovávající se za kamenem před Sauronovým Okem" Nevím jak moc to ruší ostatní, ale já jsem prostě nemohl vydýcaht zase tohle. i kdybych chtěl prominout to, že je to pouze film, tak co tedy vypovídají scény, když Saruman Gandalfovi říká, že Sauronovo Oko pronikne vše a následně se sam s Frodem schovají za nějakým šutrem a to ještě ironicky "co by kamenem dohodil" :-D
|
|
Therru, poidáno 9.12. 2004 15:33:18 |
A hezký závěr diskuse o Samovi (Aman).
Myslím, žes to vystihl přesně, jak to sama cítím, akorát to neumím napsat.
|
|
Tauriel, poidáno 9.12. 2004 12:32:29 |
Moc hezká recenze, Bele! :-)
|
|
Aman, poidáno 9.12. 2004 11:06:02 |
Zkuste se povznést na "hrdinské pathosy" a "Mr. Bushe" a možná uvidíte a uslyšíte jen pravdivou výpověď o skutečných hodnotách tohoto pomíjejícího světa a naší existence v něm. Já osobně v té Samově větě, jakkoliv může znít pateticky a připomínat kohokoliv, podobně jako mnozí jiní vidím a slyším jednu z těch nejhlavnějších myslenek JRRT a LOTRa... A tak to dle mne PJ a spol. chtělí. Na úlitby komukoliv se při úspěchu filmu mohli víte co...
|
|
Míšánek, poidáno 9.12. 2004 10:19:24 |
Já zase nemám rád mobilní telefon. Jsem tudíž jeden z posledních v civilizovaném světě, kdo jej nevlastní.
|
|
argonantus, poidáno 9.12. 2004 10:00:47 |
No, to já zas nerad Toma Bombadilla.
Což je taky můj problém; ale ve filmu jsem měl výhodu, neb mi tím pádem nechyběl.
A taky velmi nesnáším Númenorejce Akallabeth. To je strašně slabá historka.
|
|
Míšánek, poidáno 9.12. 2004 9:54:28 |
To verlit: teď sis asi naběhla. Uvidíme, kolik lidí ti začne za Sama spílat.
|
|
argonantus, poidáno 9.12. 2004 9:53:31 |
Míšánek:
myslím, že ne. To nesouvisí s penězi, ale s podstatou umění.
Úplně každá srdceryvná scéna balancuje na hraně kýče. Gandalf, padající do propasti; a Frodo, který řve...
Gondorské majáky, nad kterými jsem už jásal jinde.
Frodo, který vezme prsten uprostřed hádky na Radě, a řekne - "já půjdu."
Když budete dělat jen "korektní" umělecké scény, vyhnete se zcela kýči, ale taky čemukoli zajímavému.
Život je občas kýč.
|
|
verlit, poidáno 9.12. 2004 9:53:08 |
To jsem ani nečekala, že se strhne taková bouřilivá debata o mé "budovatelsko-řečové" poznámce. Já jsem prostě na hrdinský pathos alergická a i když do Tolkienových knih patří, tak převedený do filmu ho těžko vydýchávám. Což je jen můj problém, PJ je v tom nevinně :-)
Kromě toho mám nerada Sama jako postavu a k tomu navíc nemám ráda ani Seana Astina, takže když to dám všechno dohromady, tak to řeším takovým hezkých tlačítkem na DVD, jmenuje se *skip* :-)
|
|
Míšánek, poidáno 9.12. 2004 9:43:04 |
To all: PJ musel asi občas udělat nějakou tu úlitbu bohům, protože dnešní film musí především vydělávat těžký prachy, ne jen být zaplacen. A tak tam je asi i tahle scéna.
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 9.12. 2004 9:35:08 |
Jen k budovatelské řeči: je to kýč jak prase, jako by vypadl z úst. Mr. Bushe, je to exaltovaný patetický žvást... jenže z úst geniálně zahraného Sama ho prostě žeru i s navijákem %-)
|
|
saschia, poidáno 9.12. 2004 9:26:18 |
Pridam sa k diskusiio budovatelskej reci - myslim ze vela ludi v nasich koncinach a dobach je poznamenanych budovatelsvom, a nieco podobne vidi aj tam kde to nie je. Tak ako niektori vidia vo vztahu Sama a Froda homosexualitu. Proste stale sa nevedia distancovat od niektorych problemov niektorej doby.
Inak ja si neviem vybrat ktory z trilogie sa mi pacil najviac. Samozrejme porovnanie kino a ext verzie vychadza zakazadym jasne - uznavam ze tie detaily by bezneho pozeraca v kine nebavili a tazsie by udrzal pozornost (kam to s tym svetom speje...), ale pre mna su dolezite a kedze dej ma zaujima, nepotrebujem byt stale v napati ako to dopadne, ale mozem si vychutnavat momenty krasy... Ale tie tri casti - kazda je ina, kazda je dolezitou sucastou, v kazdej su sceny ktore ma unasaju a aj take ktore mi vadia.
|
|
argonantus, poidáno 9.12. 2004 8:58:40 |
Já se přidám - Samova "budovatelská řeč" je skvělá; říct to někdo jiný někde jinde, tak je to směšné. Tady to sedne dokonale; i to tvrzení, že "v našem světě ještě je dobro, a stojí za to o něj bojovat."
Každá velká scéna balancuje na hraně kýče; buď je opravdu velká, jako tady, nebo padne na nos. Ale bez rizika létání není.
|
|
Third horseman, poidáno 8.12. 2004 23:14:43 |
To Alek: ja taky :-)
|
|
Alek, poidáno 8.12. 2004 20:14:15 |
to Third horseman: tak to jsem rad ze to nebylo jen my opinion:)
|
|
Alek, poidáno 8.12. 2004 20:11:56 |
to vetlit: Samova zaverecna rec je uzasna. To se vubec neda srovnavat s budovatelskymi kecy.:) vzdyt v tom je vystihnuta cela podstata filmu. Nevim nevim, ale ja tohle povazuju za klicovou scenu, ktera podle me zpackane Dve veze aspon v jednom smeru zachranuje. Pokazdy kdyz slysim tu uzkost a nadeji v Astinove hlase, naskakuje mi husy kuze a vetsinou neudrzim ani slzy:)
|
|
Third horseman, poidáno 8.12. 2004 20:05:42 |
To verlit: no tak stou "odpornou budovatelskou reci" tak nak nesouhlasim. Kdyby to rekl nekdo jiny, pochopitelne to bude bejkarna. Ale prave od Sama to zni moudre a uz vubec ne budovatelsky. Spis je v tom nadeje. My opinion*
|
|
verlit, poidáno 8.12. 2004 20:00:19 |
My jsme doma k vlastnímu velkému překvapení zjistili, že se nám také rozšířené Dvě věže líbí nejvíc. Společenstvo je magický film a Návrat krále (nerozšířený) je skvělé zakončení, ale Dvě věže mají nejvíc skvělých dialogů a monologů (citujeme z nich asi vůbec největší množství obratů) a přesně, jak tu bylo řečeno - dotvářejí, mění, ale zároveň tím budují takovou paralelní variaci na Tolkienovu Středozem, kterou prostě miluju. (Kromě Samovy odporné budovatelské řeči a toho ocicmávání s Arwen :-)))
|
|
argonantus, poidáno 8.12. 2004 16:25:54 |
Tak to jsem rád, že nejsem sám, co je příznivec tohoto lehce kacířského dílka.
|
|
Míšánek, poidáno 8.12. 2004 16:19:12 |
Argonautus:
Ale i tak se mi Two towers líbí nejvíc. První moje pocity byly sice rozpačité, ale už po pátém shlédnutí filmu jsem nabyl přesvědčení, že jestli je nějaký film plný temnoty a obrovských emocí, tak to jsou právě Dvě věže. Na 1000%! A to mně, jako člověku melancholickému a silně emotivnímu zárověň, vyhovuje dokonale.
|
|
argonantus, poidáno 8.12. 2004 16:10:47 |
Míšánek:
tak přesně to vidím; ostaně, už jsme to pitvali.
|
|
Míšánek, poidáno 8.12. 2004 13:26:46 |
No to je přece jasný. Když Nazgúl viděl Froda s Prstenem, tak to měl nabonzovat Sauronovu Oku a když pak Froda chytili, tak by už nebylo o čem filmovat.
|
|
d3u5, poidáno 8.12. 2004 13:17:32 |
argonatus: Pouč mě jakou chybu s nazgulem myslíš?
|
|
argonantus, poidáno 8.12. 2004 12:46:47 |
Tak aby řeč nestála, k tomu Belovu článku nahoře;
je pravda, že zatím jsem neviděl rozšířené RoTK, takže to nemusí být definitivní závěr;
a že jsem víceméně proti srovnávání různých částí téže knihy či téhož filmu (Pán prstenů je JEDEN),
tak si neodpustím poznamenat, že za největší počin nakonec považuji ty Věže, na které se sneslo nejvíc kritiky. Rozšířené Věže jakožto výsledný tvar se nejvíc odlišují od knihy, jsou nejvíc přepracované, ale způsobem odlišným od svých sousedů; nakonec toho totiž z knihy chybí nejmíň, naopak, spousta věcí je širších oproti knize. To není JEN ilustrace, ale samostatná varianta; a při tom ty vůbec nejcennější části, totiž cesta Sama, Froda a Gluma, je zachována dost pečlivě.
A to i přes to, že Věže obsahují největší chybu z celého filmu, chybu všech chyb - tu scénu s nazgúlem.
|
|
Míšánek, poidáno 8.12. 2004 9:40:32 |
To Bel: Přál bych si, abys měl s DTS pravdu a ještě víc bych si přál, aby ses mýlil s počtem otitulkovaných bonusů - tedy aby byly otitulkovaný FŠECHNY - KÚÚÚRŇA!
|
|
Kostěj Nesmrtelný, poidáno 8.12. 2004 9:04:18 |
Nojo, je to bomba. Čekal snad někdo něco jinýho? Kdybych měl DVD přehrávač, tak si to snad i koupím...
Takhle alespoň drápu titulky, za dva dny by mohly být. Těšte se :-)
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 8.12. 2004 8:45:43 |
Míšánek: DTS doufám bude (má ho verze pro Norsko a podobně, tak proč ne my, když se to masterovalo tady), ale s otitulkováním bonusů to asi nebude slavné...
|
|
Míšánek, poidáno 8.12. 2004 7:23:59 |
A prozradili už ti z... Warneři technické specifikace DVD - tj. jestli má DTS a kolik je otitulkovaných bonusů? Anebo to bude „miloušké překvapeníško“ až to přinesu domů…
|
|
d3u5, poidáno 7.12. 2004 16:10:12 |
Tak jsem pro mimopražské vyfotil ty billboardy na rozšířenou ROTK.
Tady:
http://www.volny.cz/d3u5/rotkbillbcely.jpg
http://www.volny.cz/d3u5/rotkbillblevpul.jpg
http://www.volny.cz/d3u5/rotkbillbpravpul.jpg
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, poidáno 7.12. 2004 15:21:38 |
AD termín 15.12. pro Ext. ROTK v ČR by už měl být definitivní...
|
|
MEGAJOHN, poidáno 7.12. 2004 14:44:42 |
A na konci patří naše velké díky i tobě, Bele :-)
|
|
AndreeD, poidáno 6.12. 2004 23:51:02 |
zaujimalo by ma ze co je to za bonus s tym Howardom
'len' daky rozhovor s ukazkami hudby or hudba normalne na pocuvanie + daky rozhovor?
lebo rozdiel zas dakych 7stoviek(a moj prijem je veeeelice obmedzeny)
lebo tie rozsirene filmy zerem,hudbu zerem tiez ,ale nie sm tip cloveka ,kt je uchveny pozeranim bonusov(mam co robit,nez pocuvat inych ludi aky je ten film super a znovu si pozerat tie ukazky z toho filmu,i ked ja ix videt nexem ,aby ,ked budem znovu pozerat ten film sm si zneho pamatal co najmenej :))
|
|
Aman, poidáno 6.12. 2004 22:47:36 |
Microsock: Bude to bez titulků (dabing stejně nebyl), ale ty by se snad daly sehnat samostatně u nás, i když nevím kde, a neznám postup "připojení".
Ale šlo by to i kombinovat: naše rozšířená (NE sběratelská!) edice Společenstva s titulky je stále ještě u nás k sehnání (např. pražský bontonland ji určitě stále má) a na eBay přikoupit samotnou "krabici" se soškami, případně jen samotné sošky. I tyto možnosti jsem tam viděl nabízené, i když vzhledem k "jedinečnosti" se cena v USD od "celé krabice" příliš neliší.
|
|
Microsocks, poidáno 6.12. 2004 21:13:52 |
S tim nepocitej, ptal jsem se na filmcity a ti se mi venovali a patrali... no a dozvedeli se, ze maji sice moznost obednat spol v sberateklske verzi, ovsem podle dodavetele uz vubec neni a nebude, nikdy... takze je to zcela mrtve... pry jedine z Ameriky, ale to by u nich stalo tak 3k, samozrejme na R1 a bez title... Skoda, velka skoda :(
|
|
Garion, poidáno 6.12. 2004 18:34:14 |
Ja jsem uz od zacatku spolehal, ze Warneri nebudou blby a po vydani rozsireneho NK za cas vydaji kompletni trilogii vcetne vsech bonusu, sosek a jeste k tomu pridaji neco noveho. Proto jsem nekupoval sberatelske verze. Tak doufam, ze k tomu dojde.
|
|
Microsocks, poidáno 6.12. 2004 15:29:02 |
To Aman: To ale asi bude uplne bez ceske podpory, ze? Zadne titulky, co?
|
|
Eagleeye, poidáno 6.12. 2004 14:16:44 |
Ravenhorn: třeba přes Imesh už se to opravdu dá stáhnou ;o)
Ale DVD je přeci jen DVD, ani jsem neměl nutkání :o)
|
|
Ravenhorn, poidáno 6.12. 2004 11:01:06 |
Kde jsi to sehnal, že jsi to už viděl?
|
|
heyhall, poidáno 5.12. 2004 21:07:55 |
Uz jsem to videl - je to naadhera. Absolutne nejvetsi pocin v dejinach filmu. Co Hail Theoden, preferuju HAIL PETER JACKSON !!!!
|
|
Míšánek, poidáno 5.12. 2004 17:03:36 |
Na oficiální stránce Warnerů se o extend verzi RotK nedozvíte naprosto vůbec nic, jako by ani neexistovala. U kinoverze je několik fotografií, dobrá třetina z nich k Návratu krále ani nepatří. No, super!
|
|
Aman, poidáno 5.12. 2004 15:45:47 |
Microsocks: neboj, seženeš, jenže ne u nás. Na eBay jich bývá dost. Nejlepší je zadat kriterium hledání "Argonath" v DVD a filmech, já sám koupil před dvěma měsíci za 40 USD, což při dnešním kursu dolaru vychází s poštovným ještě levněji,než se prodávala u nás :-) Bylo to americké vydání, takže navíc i páté DVD (National Geographic - Beyond the movie - FOTR). (Sice vše region 1, ale to už dnes není zas tak velká překážka...) Podobně jsem sehnal i limitovanou edici prvního soundtracku, který už u nás také není k sehnání.
|
|
Microsocks, poidáno 4.12. 2004 18:39:09 |
Vypada to docela pekne, hlavne ta cena jde, ovsem jak rikam, prijemnejsi by bylo, kdyby udelali trilogii i se soskami a bonusy ze sberatelske verze... Skoda jen, ze dnes uz nesezenu sberatelskou verzi Spolecenstva :(
|
|
novoten, poidáno 4.12. 2004 17:46:27 |
Ehm, ehm - http://www.filmcity.cz/INSHOP/scripts/detail.asp?itemid=8182&TemplatesDir=dvd
|
|
novoten, poidáno 4.12. 2004 17:37:56 |
No...na extended trilogy jsem čekal...jestli to u nás vážně vyjde, tak do toho jdu. Nejsem ve finanční situaci, abych si je koupil, ale takhle pokupě... :o) Uvidíme, uvidíme...
|
|
rex, poidáno 4.12. 2004 15:40:06 |
Rozsirenou verzi jsem jiz nedockave stahl a shledl a musim rici, ze se plne ztotoznuji s autorem clanku. ted se jiz velmi tesim na DVD, gogo Warner:))
|
|
Arnes, poidáno 3.12. 2004 23:38:05 |
K ty DVD kvalite zvuku... nepredpokladam, ze by to melo vic jak 44tis hertzu, coz je kvalita normalniho audio CD, teda pokud tu hudbu treba neupravili na 5.1 speakru, to by byl teprve zazitek.
|
|
Aman, poidáno 3.12. 2004 21:43:28 |
Jo a taky se moc těším na DVD věnované Howardu Shore. Sice jen necelá hodinka, ale potěší. A doufám, že v příštím roce také vyjde kdesi slibovaná Complete music from LOTR. Mnoho krásného totiž v soundtracích chybí :-(
|
|
Aman, poidáno 3.12. 2004 21:39:51 |
Myslím, že PJ (a hlavně New Line Cinema) připraví na příští rok ještě nějaké překvapení (ví, že tady je možnost získat penízky, co si budeme nalhávat...) Kdyby ta nová Ext Trilogy měla v české podobě alespoň DTS zvuk u Společenstva, kde chyběl, mělo by to smysl. Zatím se to ale jeví spíše jako marketingový záměr vyprodat nadbytečné zásoby :-), i když cena jistě bude lepší než u Ext. samostatných. No, uvidíme za rok.
|
|
Microsocks, poidáno 3.12. 2004 20:48:21 |
Mne osobne prave na te sosce zalezi, fakt se mi libi, hezky si ji vystavim... :) + to DVD s hudbou, to bude asi parada, mit LOTR hudbu v DVD kvalite :)
|
|
Gismoo, poidáno 3.12. 2004 19:48:08 |
Mimochodem na Amazonu se k předobjednání objevila kolekce všech tří rozšířených verzí... A je docela pravděpodobné, že to vyjde i u nás, když vyšel i boxset kinoverzí :)
Pravda, nejsou přibalené žádné sošky, není tam žádný bonusový disk, ale určitě bude výhodnější cena než při koupi všech tří ext. verzí jednotlivě :)
|
|
Microsocks, poidáno 3.12. 2004 19:02:34 |
Rekl bych, ze termin 15.12. dodrzi. (doufam) Uz jenom treba proto, ze jsem videl po Praze bilboardy reklamujici tuto edici a to jsem nevidel u zadneho predchoziho dilu, to je co rict - mimochodem, ty bilboardy vypadaji uzasne :)
|
|
Šarkan, poidáno 3.12. 2004 18:52:11 |
Samozrejme se taky tesim, ale nutno dodat že Warneri me uz opravdu se.ou. Estli to nevyjde do Vanoc tak...tak sou predevsim samy proti sobe, ale taky tim furt nas.raj nas, nebohy fanousky. Grrr
|
|
Microsocks, poidáno 3.12. 2004 18:34:29 |
Paráda :) Už to mam objednané ve sběratelské verzi - nemůžu se dockat, tesim se na to jak malej kluk, bude to asi to nejfenomalnejsi dilo, co kdy ve filmu vzniklo, navic to bude tak dlouuuheee :)
|
|