TAG |
Parametry |
Význam |
POPIS |
|
Zobrazí blok textu |
CHOICE |
|
vygeneruje odkaz pro výběr pokračování ve
hře |
text |
popis odkazu |
soubor |
jméno souboru otevřeného při výběru možnosti |
OTOC |
soubor |
vygeneruje odkaz 'Pokračování¨...' otevírající soubor |
UPRAV |
|
upraví některou ze statistik postavy |
co |
upravovaná vlastnost (STESTI, STAMINA, UMENI_BOJE) |
okolik |
hodnota o kterou se vlastnost upraví (+/- číslo) |
PROMENA |
|
definuje proměnou |
jmeno |
jméno proměnné |
hodnota |
hodnota proměnné (vše je uchováváno jako text) |
ZVUK |
soubor |
otevře a přehraje zvukový soubor (WAV) |
PREDMET |
jmeno |
vytvoří předmět s tímto jménem |
SMAZPREDMET |
jmeno |
smaže předmět s tímto jménem |
POTVORA |
|
vytvoří potvoru a otevře okno se soubojem |
jmeno |
jméno potvory |
stamina |
stamina (počet životů) potvory |
umeni_boje |
umění boje (síla) potovry |
predmet |
po zabití potvory hráč obdrží tento předmět (nepovinné) |
JEPROMENA |
|
zpracuje blok kódu při existenci / neexistenci
proměnné |
jmeno |
jméno kontrolované proměnná |
hodnota |
hodnota kterou má proměnný mít |
not |
ANO/NE ... negování podmínky |
JEPREDMET |
|
zpracuje blok kódu při existenci / neexistenci předmětu |
jmeno |
jméno předmětu |
not |
ANO/NE ... negování podmínky |
JEHODNOTAVETSI |
|
zpracuje blok kódu při hodnotě
některé z vlastností postavy
větší / měnší než podmínková hodnota |
co |
testovaná vlastnost (STESTI, STAMINA, UMENI_BOJE) |
nezkolik |
porovnávací hodnota |
not |
ANO/NE ... negování podmínky |